Animowany mural promuje buty Ozweego marki adidas

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Animowany mural promuje buty Ozweego marki adidas

W Warszawie na ul. Chmielnej i Jaworzyńskiej można zobaczyć murale promujące model Ozweego marki adidas. Malowanie jednego z nich stało się okazją do stworzenia wyjątkowej animacji.

Murale reklamowe oprócz tego, że pojawiają się w przestrzeni miejskiej, wykorzystywane są przez marki do promocji w mediach cyfrowych. Zazwyczaj służy temu samo zdjęcie muralu. adidas postawił jednak na stworzenie dodatkowej animacji w trakcie jego malowania. Nie jest to zwykły making of, czyli film pokazujący pracę artystów, lecz osobna kreacja, przeznaczona do prezentacji w kanałach cyfrowych marki. Poszczególne klatki animowanego muralu uzyskuje się przez przemalowywanie fragmentów malowidła lub całego dzieła.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Firma adidas w sierpniu wprowadził do sprzedaży buty do biegania Ozweego, wzorowane na modelu popularnym w latach 90. Jest to nawiązanie do nostalgii za minioną epoką. Stworzenie animacji jako elementu promocyjnego towarzyszącego muralowi podkreśla wyjątkowość premiery tego modelu obuwia.

Artyści z Good Looking Studio na początku sierpnia pracowali nad muralem przy ul. Jaworzyńskiej, na wysokości stacji Metro Politechnika, w Warszawie. Jednocześnie tworzyli poszczególne klatki do projektowanej animacji. Łącznie stworzenie materiału wymagało przemalowania ściany 8-krotnie. Drugi mural Ozweego można zobaczyć w Warszawie przy ul. Chmielnej, w sąsiedztwie Dworca Centralnego.

– Jesteśmy zadowoleni, że taka marka jak adidas decyduje się na zrobienie dodatkowej animacji w formie GIF. To coś świeżego, niecodziennego, co pozwala rozszerzyć zasięg i przedłużyć żywotność muralu w internecie. Ludzie chętnie oglądają takie treści, zwłaszcza że nie zostało to jeszcze szeroko wykorzystane w content marketingu – mówi Piotr Ruszkowski, creative director w Good Looking Studio.

Najsłynniejszym przykładem animowanego muralu jest współpraca marki Ballantine’s z Insą, artystą tworzącym GIF-iti (graffiti ujęte w animację w postaci pliku GIF). Ogromny mural malowany na ziemi w Rio de Janeiro był fotografowany przez satelitę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij