Nowe buty marki Nike promują zdrowie psychiczne

Nowe buty marki Nike promują zdrowie psychiczne

Marka Nike zaprezentowała niedawno swój nowy model obuwia – Air Max 270 React – za pomocą którego brand chce zwrócić uwagę na kwestię zdrowia psychicznego.

Nowy model butów Air Max powstał w ramach projektu „In My Feels”, którego ambasadorką jest Liz Beecroft, psychoterapeutka i inicjatorka wielu akcji związanych ze zdrowiem psychicznym. W ramach kampanii marka Nike przekaże całkowite zyski ze sprzedaży obuwia Air Max 270 React na konto amerykańskiej organizacji walczącej z samobójstwami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obuwie stworzone w ramach projektu „In My Feels” dostępne jest w wersji damskiej oraz męskiej i posiada kilka cech, odnoszących się do zagadnień związanych ze zdrowiem psychicznym. Buty Air Max 270 React są koloru zielonego, co symbolizuje świadomość, natomiast pofalowany znak marki Swoosh odnosi się do sposobu, w jaki przebiega leczenie – nie zawsze jest łatwe. Natomiast na języku modelu znajduje się napis „Have a Nice Day”, a z tyłu obuwia – „In My Feels”.

Koszt jednej pary to 180 dolarów. 

zdjęcia: instagram.com/lizbcroft

PS

W czerwcu br. ruszyła kolejna edycja kampanii #NormalnaSprawa. Tym razem zespół MindMe połączył siły ze znanym polskim youtuberem Danielem Rusinem, znanym jako Reżyser Życia, by pokazać, jak zdrowie psychiczne wpływa na efektywność oraz samopoczucie w życiu zawodowym.

PS2

Brytyjska edycja magazynu Rolling Stone postanowiła rozpocząć walkę z depresją wśród młodych ludzi. W ramach kampanii stworzono specjalny algorytm, który ma za zadanie wyszukiwać w postach na Twitterze przejawów depresji.

PS3

Nikt nie lubi niezręcznej ciszy. W rzeczywistości zwykle staramy się tego uniknąć. Czasami jednak niezręczna cisza może być dobrym momentem na rozmowę z przyjacielem na temat jego zdrowia psychicznego.

PS4

Kojarzycie słynne jajko, które pobiło rekord popularności na Instagramie? Jak się okazało za akcją stoi platforma streamingowa Hulu, zaś jej celem jest nagłośnienie problemów związanych ze zdrowiem psychicznym. W kwietniu br. World Record Egg stworzyło kolekcję ubrań wraz z Didżejem Khaledem, z której całkowite zyski zostały przekazane fundacji Jed Foundation na rzecz osób zmagających się z problemami psychicznymi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij