TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Puma otworzyła pop-up shop, w którym zachęcała do „zamiany kalorii na endorfiny”

Puma otworzyła pop-up shop, w którym zachęcała do „zamiany kalorii na endorfiny”
Puma otworzyła w brytyjskim centrum co-workingowym tzw. pop-up shop, czyli tymczasowy sklep, w którym marka zachęcała klientów do tego, by „zamienili kalorie na endorfiny” i tym samym kładli większy nacisku na swoje zdrowie psychiczne i fizyczne.
O autorze
1 min czytania 2019-08-26

Pop-up shop marki Puma został otwarty 21 sierpnia br. w brytyjskim centrum co-workingowym Protein Studio w Shoreditch. Inicjatywę pod hasłem „Puma Endorphin Store” oparto na tezie, że młode pokolenie, które jest grupą docelową modelu butów marki LQD Cell, trenuje w nowy sposób – poprzez wyrażanie siebie. 

Z tego powodu Puma we współpracy z ekspertami w dziedzinie fitnessu stworzyła sześciominutowe zestawy ćwiczeń, które miały za zadanie zwiększać wydzielanie adrenaliny, endorfin oraz dopaminy.

W ten sposób, endorfinowy pop-up shop Pumy miał pomóc w zmianie postrzegania fitnessu, który często traktowany jest jedynie jako żmudny wysiłek, a nie jako czynność, poprawiająca humor i samopoczucie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiedzialna była agencja Virtue. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

New Balance otworzyło w Londynie swój pierwszy pub pod nazwą „The Runaway”, w którym klienci za piwo mogą zapłacić za pomocą przebiegniętych kilometrów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się