Puma otworzyła pop-up shop, w którym zachęcała do „zamiany kalorii na endorfiny”

Puma otworzyła pop-up shop, w którym zachęcała do „zamiany kalorii na endorfiny”

Puma otworzyła w brytyjskim centrum co-workingowym tzw. pop-up shop, czyli tymczasowy sklep, w którym marka zachęcała klientów do tego, by „zamienili kalorie na endorfiny” i tym samym kładli większy nacisku na swoje zdrowie psychiczne i fizyczne.

Pop-up shop marki Puma został otwarty 21 sierpnia br. w brytyjskim centrum co-workingowym Protein Studio w Shoreditch. Inicjatywę pod hasłem „Puma Endorphin Store” oparto na tezie, że młode pokolenie, które jest grupą docelową modelu butów marki LQD Cell, trenuje w nowy sposób – poprzez wyrażanie siebie. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z tego powodu Puma we współpracy z ekspertami w dziedzinie fitnessu stworzyła sześciominutowe zestawy ćwiczeń, które miały za zadanie zwiększać wydzielanie adrenaliny, endorfin oraz dopaminy.

W ten sposób, endorfinowy pop-up shop Pumy miał pomóc w zmianie postrzegania fitnessu, który często traktowany jest jedynie jako żmudny wysiłek, a nie jako czynność, poprawiająca humor i samopoczucie.

Za realizację odpowiedzialna była agencja Virtue. 

PS

New Balance otworzyło w Londynie swój pierwszy pub pod nazwą „The Runaway”, w którym klienci za piwo mogą zapłacić za pomocą przebiegniętych kilometrów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij