Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

HBO świętuje 99. rocznicę uzyskania praw wyborczych przez amerykańskie kobiety serią plakatów z bohaterkami popularnych seriali

HBO świętuje 99. rocznicę uzyskania praw wyborczych przez amerykańskie kobiety serią plakatów z bohaterkami popularnych seriali
Bohaterki takich seriali, jak „Girls” czy „Westworld” pojawiły się na serii plakatów stworzonych przez francuską artystkę Jeanne Detallante na zlecenie HBO z okazji 99. rocznicy uzyskania praw wyborczych przez kobiety w USA.
O autorze
1 min czytania 2019-08-26

Platforma HBO postanowiła złożyć hołd amerykańskim kobietom, które 26 sierpnia br. świętują 99. rocznicę uzyskania praw wyborczych – z tej okazji firma we współpracy z francuską artystką Jeanne Detallante stworzyła serię plakatów z bohaterkami popularnych seriali.

Na jednej grafice widzimy na przykład Maeve Millay z produkcji „Westworld”, obok której umieszczono hasło „Kobieta nie jest »równa«, dopóki nie może być sobą”, lub bohaterkę Molly Carter, która w serialu „Niepewna” zmaga się z nierównym traktowaniem na płaszczyźnie zawodowej. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Seria powyższych plakatów jest też częścią globalnej inicjatywy HBO #BecauseOfHer. Za realizację odpowiada agencja Wieden & Kennedy New York.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Nike po raz kolejny inspiruje kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W nowym spocie marka pokazuje ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.

PS2

W styczniu br. hinduskie kobiety stworzyły ludzki łańcuch o długości 620 km w walce o równouprawnienie.