W ramach stałej współpracy agencja odpowiada za doradztwo i realizację strategii komunikacyjnej firmy, w tym komunikację korporacyjną i lifestylową wokół modeli marek BMW i MINI, realizację działań CSR oraz wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Grayling Poland zajmie się także opracowaniem koncepcji kreatywnej eventów oraz koordynacją współpracy z influencerami. Działania agencji uwzględniają również doradztwo BMW Group Polska w obszarze public affairs, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów elektromobilności. Grayling został wybrany do obsługi BMW Group Polska w wyniku wygranego przetargu.
Grayling Poland wygrywa przetarg na obsługę BMW Group Polska
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 29.08.2019
- 2 min czytania

1 sierpnia br. do grona klientów Grayling Poland dołączyła firma BMW Group Polska, właściciel marek BMW i MINI.