Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grayling Poland wygrywa przetarg na obsługę BMW Group Polska

1 sierpnia br. do grona klientów Grayling Poland dołączyła firma BMW Group Polska, właściciel marek BMW i MINI.
O autorze
0 min czytania 2019-08-29

W ramach stałej współpracy agencja odpowiada za doradztwo i realizację strategii komunikacyjnej firmy, w tym komunikację korporacyjną i lifestylową wokół modeli marek BMW i MINI, realizację działań CSR oraz wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Grayling Poland zajmie się także opracowaniem koncepcji kreatywnej eventów oraz koordynacją współpracy z influencerami. Działania agencji uwzględniają również doradztwo BMW Group Polska w obszarze public affairs, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów elektromobilności. Grayling został wybrany do obsługi BMW Group Polska w wyniku wygranego przetargu.