K2 dla Centrum Nauki Kopernik

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 dla Centrum Nauki Kopernik

Agencja K2 przygotowała kolejną odsłonę serwisu internetowego Centrum Nauki Kopernik www.kopernik.org.pl z systemem rezerwacji zintegrowanym z kasami biletowymi.

Aby ułatwić odwiedzającym CNK zakup biletów agencja zaprojektowała i wdrożyła system rezerwacji zintegrowany z kasami biletowymi. Dzięki temu rozwiązaniu, w ciągu czterech miesięcy od uruchomienia nowego serwisu, ponad 25 tys. osób skorzystało z możliwości kupienia biletów do Centrum Nauki Kopernik i planetarium Niebo Kopernika online.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Stworzony przez K2 serwis jest przede wszystkim przyjazny dla użytkowników. Atrakcyjny wizualnie projekt pobudza ciekawość odwiedzającego i zachęca do zapoznania się z coraz bogatszą i bardziej rozbudowaną ofertą CNK.

- Poprzednia wersja serwisu, również naszego autorstwa, miała na celu zapoznanie internautów z nowym bytem, którym 3 lata temu było Centrum Nauki Kopernik. Od tamtej pory oferta Centrum bardzo się rozwinęła. Nowy projekt umożliwia więc atrakcyjną prezentację pojawiających się wydarzeń, ale jest przede wszystkim prosty i ciekawy. – mówi Magda Bicka, K2 Senior UX Designer.

Największą innowacją w stosunku do poprzedniej wersji serwisu jest możliwość rezerwacji i zakupu biletów online na wszystkie atrakcje dostępne w CNK. W tym celu serwis został wyposażony w internetowy interfejs zintegrowany z systemem kasowym klienta. Integracja z system kasowym została zaprojektowana w taki sposób, aby w trybie rzeczywistym aktualizować dane. Dzięki temu rozwiązaniu, zarówno kasjerzy w Centrum, jak i osoby kupujące online zawsze widzą rzeczywiście dostępną liczbę miejsc.

Dodatkowym atutem systemu jest zastosowanie mechanizmu, który za pomocą kamery internetowej pozwala na podgląd kolejek do kas i odbioru biletów.

Równolegle opracowywana jest angielska i rosyjska wersja językowa systemu sprzedaży biletów online, która zostanie uruchomiona już w najbliższym czasie.

Agencja K2 pracuje dla Centrum Nauki Kopernik od 2010 roku. K2 odpowiadała również za przygotowanie i wdrożenie poprzedniej wersji strony internetowej Centrum Nauki Kopernik.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij