Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

UOKiK wydał zgodę na utworzenie wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i PZU

UOKiK wydał zgodę na utworzenie wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i PZU
3 września br. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował na swoim profilu na Twitterze o wydaniu zgody na utworzenie przez PKN Orlen i PZU wspólnej agencji mediowej.
O autorze
0 min czytania 2019-09-04

30 lipca br. informowaliśmy o planowanym utworzeniu przez PKN Orlen i Grupę PZU nowego podmiotu, który będzie świadczył usługi związane z szeroko pojętymi zakupami usług marketingowych i reklamowych – np. zakup mediów czy powierzchni reklamowej. Spółki wówczas złożyły w tej sprawie wniosek do Urzędu Ochronu Konkurencji i Konsumentów i czekały na jego rozpatrzenie.

3 września br. na twitterowym profilu UOKiK pojawiła się informacja o wydaniu zgody przez Urząd na utworzenie wspólnej agencji mediowej przez oba podmioty, która będzie działać pod nazwą Sigma Bis.

W 2016 roku w mediach pojawiła się informacja na temat pomysłu stworzenia państwowego Polskiego Domu Mediowego, który miał skupiać budżety przeznaczone na reklamę m.in. spółek Skarbu Państwa. Ostatecznie jednak wstrzymano prace nad utworzeniem tego podmiotu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcie: twitter.com/UOKiKgovpl

Słuchaj podcastu NowyMarketing