30 lipca br. informowaliśmy o planowanym utworzeniu przez PKN Orlen i Grupę PZU nowego podmiotu, który będzie świadczył usługi związane z szeroko pojętymi zakupami usług marketingowych i reklamowych – np. zakup mediów czy powierzchni reklamowej. Spółki wówczas złożyły w tej sprawie wniosek do Urzędu Ochronu Konkurencji i Konsumentów i czekały na jego rozpatrzenie.
3 września br. na twitterowym profilu UOKiK pojawiła się informacja o wydaniu zgody przez Urząd na utworzenie wspólnej agencji mediowej przez oba podmioty, która będzie działać pod nazwą Sigma Bis.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W 2016 roku w mediach pojawiła się informacja na temat pomysłu stworzenia państwowego Polskiego Domu Mediowego, który miał skupiać budżety przeznaczone na reklamę m.in. spółek Skarbu Państwa. Ostatecznie jednak wstrzymano prace nad utworzeniem tego podmiotu.
zdjęcie: twitter.com/UOKiKgovpl
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing