CLICK i Mr House, czyli nowa kampania marki House

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CLICK i Mr House, czyli nowa kampania marki House

W najnowszej kampanii House nie zabrakło humoru, dobrej zabawy oraz odważnych stylizacji. W pełnym niespodzianek filmie, który w przewrotny sposób opowiada o zakupach online, dowiecie się, że jeśli czegoś potrzebujecie, wystarczy tylko CLICK.

Na zewnątrz robi się coraz chłodniej? Robicie CLICK i ciepły płaszcz trafia prosto w Wasze ręce. Klikacie, gdy potrzebujecie czegoś zwiewnego i lekkiego np. boho sukienki w kwiatowe wzory lub spodni paperbag. Na topie są mocniejsze stylizacje w punkowym klimacie – żaden problem. Skórzana ramoneska i koszula w kratę lądują w jednej paczce z tiulem i koronką. Zobaczcie jak wszystko znakomicie działa. CLICK! Nowa denimowa katana z kożuszkiem, sweter retro i rave’owy longsleeve lądują u Waszych stóp. Może coś bardziej ekstrawaganckiego? Neonowe kolory zestawione z czernią i beżem, sztruksowy total look, puchówka w brązową kratkę. Bez wątpienia to wszystko klika się wyśmienicie w tym sezonie. Modne dodatki i akcesoria, takie jak kowbojki, buty cargo, nerki, torebki we wzór krokodylej skóry, etui na telefon – Mr House zapewnia, że jest w czym wybierać. W końcu sam nosi te ubrania i klika bez przerwy. To czysta magia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ten sympatyczny mężczyzna robi wszystko, by zakupy na www.housebrand.com przynosiły jeszcze więcej radości i z tego względu ogłaszamy tydzień darmowej dostawy, który trwać będzie od 5 do 11 września. Ponadto czeka na Was specjalny kod promocyjny. Dokładne obejrzenie filmu promującego nową kolekcję House AW19, to klucz do zdobycia zniżki -20% na zakupy w e-sklepie.

Zdjęcia do sesji wykonał Bartek Wieczorek, który jest odpowiedzialny również za wyreżyserowanie spotu. Stylizacjami zajął się Janek Kryszczak, przenosząc wszystkich w świat klikania online. Retro scenografia pełna CLICKÓW, to dzieło Ani Witko.

Mr House zbiera kliknięcia na www.housebrand.com

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij