Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Na cały głos, ale kreatywnie i na temat – czyli razem w słusznej sprawie

Na cały głos, ale kreatywnie i na temat – czyli razem w słusznej sprawie
Gorączka wyborcza jeszcze przed nami, ale szaleństwo przedwyborcze właśnie się zaczyna. To, że świat mediów i polityki przenika się bez wyraźnie zarysowanych granic, wiadomo nie od dziś.
O autorze
1 min czytania 2019-09-10

Pewnie wielu z Was oglądało też THE LOUDEST VOICE na HBO, gdzie właśnie te mechanizmy zostały pięknie narysowane i opowiedziane, ale to temat na inny artykuł z Rogerem Ailes w roli głównej.

Teraz chciałbym Wam opowiedzieć o pewnym znalezisku, na które natknąłem się, przygotowując kampanię związaną z drukiem plakatów, ulotek, koszulek i banerów wyborczych dla Drukomat.pl.

Podczas tego procederu wpadły mi w ręce cudne kreacje plakatów wyborczych z różnych lat, przygotowane przez artystów zrzeszonych przy AIGA (Amerykański Instytut Grafiki), który sam mówi o sobie, że przynosi projekt światu, a świat projektantom. Jest najstarszą i największą profesjonalną organizacją zrzeszającą fanów designu, jak i wiodących specjalistów. Promuje projektowanie, jako profesjonalne rzemiosło, przewagę strategiczną i żywotną siłę kulturową.

Oglądając te projekty, zastanawiałem się, dlaczego dobry, kreatywny design nie jest narzędziem tak często używanym u nas. Przecież to ogromna siła kreacji i przekazu, która może aktywizować ludzi do działania. W mojej głowie mam tylko obrazy związane z promocją kampanii Solidarności w 1989 roku i stworzony przez Jacka Staniszewskiego i Roberta Florczaka plakat „Nie rydzykuj. Głosuj. Urna twoja mać”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Życzę sobie i Wam, żeby fajne kreacje zagościły w komunikacji społecznej u nas na stałe i mobilizowały nas do działania i otwartości. No ale do brzegu, do brzegu – wracajmy do plakatów przygotowanych pod szyldem AIGA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wrzucam trzy, które najbardziej mi się spodobały – kolejne, bo jest ich sporo, znajdziecie na blogu portalu do druku online Drukomat.pl.

Zajrzycie też na Drukomat.pl, jeśli potrzebujecie wydrukować:

  • plakaty wyborcze,
  • ulotki wyborcze,
  • banery wyborcze,
  • bilbordy.

Po inne wydruki oczywiście zapraszamy też.
Drukomat.pl – platforma do druku online
#znaniZdruku

Przydatne linki:
Druk materiałów wyborczych – Kliknij >>> tu
Blogomat, więcej plakatów od AIGA – Kliknij >>> tu

 

Artykuł powstał we współpracy z Drukomat.pl