Brand hero w kampanii wizerunkowej WP Pilot „Oglądaj na okrągło. TV online za darmo”

„Oglądaj na okrągło. TV online za darmo” to hasło nowej kampanii WP Pilot. Jej celem jest zbudowanie świadomości marki, wzmocnienie rozpoznawalności produktu, a także podkreślenie jego unikatowych cech. Na potrzeby kampanii marka wykreowała brand hero – różowego pączka.
O autorze
1 min czytania 2019-09-09

Sympatyczny, dowcipny i różowy bohater o charakterystycznej osobowości wywołuje uśmiech na twarzy i pozytywne skojarzenia. Jego plastyczność daje duże możliwości animacyjne, dzięki którym pączek będzie pojawiał się w różnych formach i miejscach, czasem ujawni też swój zadziorny charakter.

Kampania startuje 9 września br. Widzowie i użytkownicy poznają pączka w specjalnie przygotowanym spocie, będą mogli spotkać go w autobusach i prasie, a także usłyszeć jego głos w radio. Kampania będzie też mocno obecna na przestrzeniach serwisów WPM. Hasłem kampanii jest: „Oglądaj na okrągło! TV online za darmo”. Za koncepcję kreatywną i plan kampanii zewnętrznej odpowiada agencja Spot & Dot.

W ofercie WP Pilot są kanały ogólnotematyczne, filmowe, sportowe oraz te, skierowane do najmłodszych. Użytkownicy mogą śledzić premiery programów, oglądać nowe sezony seriali czy ulubione filmy tak, jak chcą i kiedy chcą – bez limitów, zbędnych formalności czy dekodera.

Usługa jest dostępna poprzez stronę internetową, aplikacje w systemach Android i iOS, a także Chromecast i w telewizorach z usługą Android TV. Oferuje ponad 30 kanałów telewizyjnych za darmo. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w lipcu 2019 r. z WP Pilot korzystało ponad 2 mln realnych użytkowników.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj