Shot on refurbished iPhone X: Sklep Back Market przekonuje, że używany sprzęt jest lepszy niż ten nowy

Shot on refurbished iPhone X: Sklep Back Market przekonuje, że używany sprzęt jest lepszy niż ten nowy
Back Market, francuski sklep zajmujący się sprzedażą używanego sprzętu, w swojej nowej kampanii przekonuje, że tzw. refurbished, czyli odnowiony sprzęt jest lepszym wyborem niż nowy produkt, m.in. z uwagi na jego wpływ na nasze środowisko.
O autorze
1 min czytania 2019-09-10

Kilka dni przed oficjalną prezentacją nowych produktów marki Apple, francuski sklep oferujący używane sprzęt technologiczny Back Market ruszył z nową kampanią, za pomocą której chce zachęcić społeczeństwo do wybierania tych odnowionych telefonów, czy laptopów, niż zupełnie nowych od producenta. 

W jej ramach firma wykorzystała słynny format kampanii marki Apple pod hasłem „Shot on iPhone” i obok zdjęć zrobionych nowym sprzętem brandu pojawiły się fotografie wykonane tzw. refurbished, czyli odnowionym telefonem. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W swojej kampanii Back Market nie tylko pokazuje, że odnowiony sprzęt jest tańszy, a wcale nie gorszy niż ten nowy, ale także zwraca uwagę na to, że wybór używanego telefonu czy komputera ma pozytywny wpływ na środowisko, bo wówczas redukowana jest ilość elektrośmieci. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację odpowiada agencja Marcel. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Organizatorzy przyszłorocznych letnich igrzysk olimpijskich, które odbędą się w Tokio, wpadli na niezwykły pomysł wykorzystania starych urządzeń elektrycznych, takich jak smartfony czy komputery – stworzyli z nich medale.