Shot on refurbished iPhone X: Sklep Back Market przekonuje, że używany sprzęt jest lepszy niż ten nowy

Zmienimy Świat

dołącz do akcji

Shot on refurbished iPhone X: Sklep Back Market przekonuje, że używany sprzęt jest lepszy niż ten nowy

Back Market, francuski sklep zajmujący się sprzedażą używanego sprzętu, w swojej nowej kampanii przekonuje, że tzw. refurbished, czyli odnowiony sprzęt jest lepszym wyborem niż nowy produkt, m.in. z uwagi na jego wpływ na nasze środowisko.

Kilka dni przed oficjalną prezentacją nowych produktów marki Apple, francuski sklep oferujący używane sprzęt technologiczny Back Market ruszył z nową kampanią, za pomocą której chce zachęcić społeczeństwo do wybierania tych odnowionych telefonów, czy laptopów, niż zupełnie nowych od producenta. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W jej ramach firma wykorzystała słynny format kampanii marki Apple pod hasłem „Shot on iPhone” i obok zdjęć zrobionych nowym sprzętem brandu pojawiły się fotografie wykonane tzw. refurbished, czyli odnowionym telefonem. 

W swojej kampanii Back Market nie tylko pokazuje, że odnowiony sprzęt jest tańszy, a wcale nie gorszy niż ten nowy, ale także zwraca uwagę na to, że wybór używanego telefonu czy komputera ma pozytywny wpływ na środowisko, bo wówczas redukowana jest ilość elektrośmieci. 

Za realizację odpowiada agencja Marcel. 

PS

Organizatorzy przyszłorocznych letnich igrzysk olimpijskich, które odbędą się w Tokio, wpadli na niezwykły pomysł wykorzystania starych urządzeń elektrycznych, takich jak smartfony czy komputery – stworzyli z nich medale.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij