TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Powszednie fontanny i nowe karuzele, czyli dlaczego tworzymy nową sieć DOOH?

Powszednie fontanny i nowe karuzele, czyli dlaczego tworzymy nową sieć DOOH?
Właśnie uruchamiamy sieć cyfrowych nośników outdoorowych, które będą funkcjonowały w witrynach sklepów, restauracji i punktów usługowych. Nazwaliśmy ją MORE, Miejskie Okna REklamowe. Zanim napiszę o nich więcej, mam dla Was zagadkę.
O autorze
2 min czytania 2019-09-17

Czy poznajecie, z jakiej powieści pochodzi ten fragment?

„W jego pojęciu okna nie tylko streszczały zasoby sklepu, ale jeszcze powinny były zwracać uwagę przechodniów bądź najmodniejszym towarem, bądź pięknym ułożeniem, bądź figlem (…) W lewym znowu oknie, napełnionym okazami krawatów, rękawiczek, kaloszy i perfum, miejsce środkowe zajmowały zabawki, najczęściej poruszające się.”

Tak, to „Lalka”, powieść sprzed 130 lat. Opinia o oknach należy do Ignacego Rzeckiego, w jednej osobie subiekta i przyjaciela Stanisława Wokulskiego, wzorowego sprzedawcy, idealnego dyrektora zarządzającego i najlepszego szefa działu obsługi klienta, jakiego mógł sobie wymarzyć właściciel sklepu galanteryjnego przy Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Serio, sięgnijcie do Prusa i spójrzcie na atmosferę w sklepie Wokulskiego z perspektywy customer experience, a sami zobaczycie, że wszystko to działa od dawna.

Tak jak to, że nadal zadaniem witryny jest zwrócenie uwagi przechodniów i zaproszenie do środka. Witryna to naturalne środowisko reklamy dla sklepów, restauracji i punktów usługowych, które chcą być w kontakcie z klientami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

MORE, Miejskie Okna REklamowe, sieć cyfrowych nośników OOH od Jet Line startuje w październiku. Wkomponowaliśmy je w istniejące witryny sklepów, restauracji, punktów usługowych. Nie budujemy nowych obiektów, nie stawiamy osobnych nośników. Wykorzystujemy miejsca w centralnych dzielnicach miast o maksymalnym natężeniu ruchu pieszych. Emitujemy krótkie, 10-sekundowe spoty, które mogą być uruchamiane natychmiast i zmieniane, ponieważ zarządzanie całą siecią jest w jednym miejscu – w biurze Jet Line. Kampanie na cyfrowych ekranach MORE uzupełnią komunikację, dotrą do innych osób lub postawią na inny komunikat: zmieniający się w tempie rzeczywistym, dynamiczny, budujący różną narrację, zależnie od pory dnia albo pogody. I dodatkowo spójny z komunikacją w internecie, social mediach, telewizji.

MORE, sieć nośników digital out of home tworzymy dlatego, żeby uzupełnić ofertę outdoorową Jet Line o miejsca i narzędzia potrzebne klientom. Takie, których potrzebują oni i takie, które chcieliśmy stworzyć my, wiedząc, że możliwości klasycznego OOH bywają ograniczone z różnych powodów, także tego, że zwyczajnie są zajęte.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na koniec jeszcze raz „Lalka”. Bolesław Prus napisał, że za najprzyjemniejszy dzień w swoim tygodniu Ignacy Rzecki uważał niedzielę. Wtedy wymyślał nowe aranżacje wystaw w oknach. Jako sprzedawca doskonały nie mógł tego zostawić przypadkowi. Zdawał sobie sprawę, jak ważną rolę w kontakcie z klientami pełni witryna sklepu. „(…) Karuzel… Trzeba na jutro postawić w oknie karuzel, bo już fontanna spowszedniała” – zadał sobie pan Rzecki pewnego dnia takie działanie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

A jak u Was? Fontanny w witrynach nie spowszedniały? Może czas przygotować karuzele?