Together We Recycle: Triumph zbiera nienoszone już ubrania i poddaje je recyklingowi

Together We Recycle: Triumph zbiera nienoszone już ubrania i poddaje je recyklingowi
Marka Triumph nawiązała współpracę z organizacją Texaid zajmującą się recyklingiem używanych tekstyliów. W ramach programu „Together We Recycle” brand zbiera niechciane ubrania, które następnie zostaną przekazane do ponownego wykorzystania lub przetworzenia.
O autorze
1 min czytania 2019-09-12

Marka Triumph i organizacja Texaid rozpoczęły współpracę pod hasłem „Together We Recycle – zadbajmy razem o naszą planetę”, podczas której od 28 sierpnia do 1 października 2019, w prawie 4000 punktach sprzedażny brand zbiera niechciane ubrania, ułatwiając klientom pozbywanie się ich w bardziej świadomy i zrównoważony sposób. W podziękowaniu za udział w akcji, klienci otrzymają voucher zniżkowy na zakup nowego produktu marki.

Odzież zgromadzona w salonach Triumph i partnerskich punktach sprzedaży zostanie posegregowana i wysłana do innych krajów w celu ponownego wykorzystania. Natomiast te ubrania, które nie będą nadawały się do ponownego użytku zostaną poddane recyklingowi.

Co ciekawe, odzież zawierająca w swoim składzie chłonne tekstylia typu bawełna jest zazwyczaj przerabiana na ścierki do mycia i czyszczenia. Pozostałe odpady tekstylne są rozdrabniane i wykorzystywane do produkcji materiałów izolacyjnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Popularna marka COS, należąca do grupy H&M, postanowiła dać drugie życie swoim niesprzedanym i zniszczonym ubraniom – w ramach współpracy z organizacją Renewal Workshop firma odnowiła je i stworzyła z nich nową kolekcję.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W marcu br. pojawiły się informacje o tym, że H&M zaiwestowało 2 mln euro w szwedzkiego specjalistę od odzieży używanej Sellpy. W ramach współpracy, już wkrótce marka &Other Stories, należąca do koncernu, będzie oferować produkty z drugiej ręki.

PS3

W niewielkiej szwedzkiej miejscowości Eskilstuna pojawiła się galeria handlowa ReTuna z produktami tylko z drugiej ręki. Pomysłodawczyni miejsca Anna Bergstrom znalazła kompromis między konsumpcjonizmem a ideą zero waste.

PS4

Worn Wear to internetowy komis marki Patagonia, w którym dostępne są używane ubrania oraz sprzęt firmy. Celem sklepu jest ograniczenie nadmiernego konsumpcjonizmu oraz przeciwdziałanie zanieczyszczeniom środowiska.