TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Together We Recycle: Triumph zbiera nienoszone już ubrania i poddaje je recyklingowi

Together We Recycle: Triumph zbiera nienoszone już ubrania i poddaje je recyklingowi
Marka Triumph nawiązała współpracę z organizacją Texaid zajmującą się recyklingiem używanych tekstyliów. W ramach programu „Together We Recycle” brand zbiera niechciane ubrania, które następnie zostaną przekazane do ponownego wykorzystania lub przetworzenia.
O autorze
1 min czytania 2019-09-12

Marka Triumph i organizacja Texaid rozpoczęły współpracę pod hasłem „Together We Recycle – zadbajmy razem o naszą planetę”, podczas której od 28 sierpnia do 1 października 2019, w prawie 4000 punktach sprzedażny brand zbiera niechciane ubrania, ułatwiając klientom pozbywanie się ich w bardziej świadomy i zrównoważony sposób. W podziękowaniu za udział w akcji, klienci otrzymają voucher zniżkowy na zakup nowego produktu marki.

Odzież zgromadzona w salonach Triumph i partnerskich punktach sprzedaży zostanie posegregowana i wysłana do innych krajów w celu ponownego wykorzystania. Natomiast te ubrania, które nie będą nadawały się do ponownego użytku zostaną poddane recyklingowi.

Co ciekawe, odzież zawierająca w swoim składzie chłonne tekstylia typu bawełna jest zazwyczaj przerabiana na ścierki do mycia i czyszczenia. Pozostałe odpady tekstylne są rozdrabniane i wykorzystywane do produkcji materiałów izolacyjnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Popularna marka COS, należąca do grupy H&M, postanowiła dać drugie życie swoim niesprzedanym i zniszczonym ubraniom – w ramach współpracy z organizacją Renewal Workshop firma odnowiła je i stworzyła z nich nową kolekcję.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W marcu br. pojawiły się informacje o tym, że H&M zaiwestowało 2 mln euro w szwedzkiego specjalistę od odzieży używanej Sellpy. W ramach współpracy, już wkrótce marka &Other Stories, należąca do koncernu, będzie oferować produkty z drugiej ręki.

PS3

W niewielkiej szwedzkiej miejscowości Eskilstuna pojawiła się galeria handlowa ReTuna z produktami tylko z drugiej ręki. Pomysłodawczyni miejsca Anna Bergstrom znalazła kompromis między konsumpcjonizmem a ideą zero waste.

PS4

Worn Wear to internetowy komis marki Patagonia, w którym dostępne są używane ubrania oraz sprzęt firmy. Celem sklepu jest ograniczenie nadmiernego konsumpcjonizmu oraz przeciwdziałanie zanieczyszczeniom środowiska.