Wojciech Szymczyk liderem rozwiązań internetowych grupy VUE International

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wojciech Szymczyk liderem rozwiązań internetowych  grupy VUE International

Z początkiem września br. Wojciech Szymczyk awansował na stanowisko Group Lead of Digital Product w VUE International. Jest to nowo utworzone stanowisko w ramach centralizacji działań digitalowych grupy VUE International, do której należy m.in. Multikino.

Od teraz Wojciech Szymczyk będzie odpowiadał za realizację strategii digitalowej we wszystkich kinach grupy VUE International, właściciela Multikino S.A.

Do najważniejszych jego zadań będzie należało wypracowanie i wdrożenie jednej, spójnej aplikacji mobilnej oraz rozwiązań płatniczych pozwalających wykorzystać efekt synergii całej grupy.

– Multikino jest obecnie jedną z najbardziej zaawansowanych digitalowo sieci kinowych w Europie. Cieszymy, że zostało to zauważone w centrali VUE International i że Wojtek został pierwszym obcokrajowcem w ramach powstającej struktury grupowej, który będzie współkierował działaniami w digitalu na poziomie międzynarodowym – wyjaśnia Mariusz Spisz, commercial director w Multikinie.

Wojciech Szymczyk ma 15 lat doświadczenia w obszarze digital. Specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań e-commerce opartych na bazach danych i skutecznym zarządzaniu wartością klienta (CVM). Z Multikinem związany jest od 2012 roku, gdzie odpowiadał za sprzedaż kanałami online (strona i aplikacja). Po przejęciu sieci kinowej przez VUE International zajmował się wdrożeniem i zlokalizowaniem nowego serwisu internetowego, który ruszył w marcu 2017 roku. Sprawne uruchomienie serwisu www.multikino.pl w Polsce przy wsparciu Infinity Group zaowocowało kolejnymi lokalizacjami tego projektu w Niemczech i Włoszech zrealizowanymi przez agencję z Białegostoku.

W ciągu ostatnich 2 lat Wojciech Szymczyk uruchomił m.in. CRM, dwie karty lojalnościowe współpracując z BLIKiem i GPayem, utworzył nowe kompetencje performance’owe i kontentowe oraz wdrożył kompleksowe badania satysfakcji klientów (NPS).

– To dla mnie niewątpliwie duże wyróżnienie i bardzo się cieszę, że nasza praca tutaj w Polsce została w ten sposób doceniona. Pod kątem działań digitalowych mamy wiele powodów do dumy. Mam nadzieję, że część rozwiązań, które wypracowaliśmy w Multikinie, uda się zrealizować również na rynkach Europy Zachodniej. Oczekiwania wynikające z przyjętej strategii centralizacji są bardzo ambitne, praca dla kilku różnych rynków – uwzględniając ich lokalną specyfikę – to dla mnie zupełnie nowe wyzwanie – mówi Wojciech Szymczyk.

Przed dołączeniem do zespołu Multikina Wojciech Szymczyk był kierownikiem e-commerce w Netii. Przez 5 lat odpowiadał również za wszystkie działania digitalowe marki Heyah od czasu jej startu w 2005 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij