Kampania “Nawet nie wiesz, ile masz w domu skarbów do sprzedania” podbija YouTube

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania “Nawet nie wiesz, ile masz w domu skarbów do sprzedania” podbija YouTube

Połączone teamy agencji digitalowej MRM i agencji reklamowej McCann Warsaw realizują zintegrowaną strategię dla marki Tablica.pl. Tylko w pierwszych 10 dniach emisji pierwszy spot na YouTube obejrzało ponad 785 tysięcy osób.

Kampania „Nawet nie wiesz, ile masz w domu skarbów do sprzedania”, obejmująca działania offline i online potrwa do końca października 2013 r. W dowcipny i lekki sposób, zachęca do sprzedania przedmiotów, których nie używamy, a które mogą spodobać się komuś innemu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Drugi ze spotów, który został wyemitowany tydzień później, do tej pory zobaczyło ponad 471 tysięcy osób.

Kampanii towarzyszyły trzy koncepty kreatywne - reklamy były emitowane na portalach onet, gazeta.pl, youtube, 02, interia, evolution, filmweb, TVN24, Nasza klasa, demotywatory, kwejk, wp, zumi.

 

McCann Worldgroup wygrała obsługę Tablica.pl w dwuetapowym przetargu, który został rozstrzygnięty w sierpniu br.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij