Kampania “Nawet nie wiesz, ile masz w domu skarbów do sprzedania” podbija YouTube

Połączone teamy agencji digitalowej MRM i agencji reklamowej McCann Warsaw realizują zintegrowaną strategię dla marki Tablica.pl. Tylko w pierwszych 10 dniach emisji pierwszy spot na YouTube obejrzało ponad 785 tysięcy osób.
O autorze
0 min czytania 2013-10-01

Kampania „Nawet nie wiesz, ile masz w domu skarbów do sprzedania”, obejmująca działania offline i online potrwa do końca października 2013 r. W dowcipny i lekki sposób, zachęca do sprzedania przedmiotów, których nie używamy, a które mogą spodobać się komuś innemu.

Drugi ze spotów, który został wyemitowany tydzień później, do tej pory zobaczyło ponad 471 tysięcy osób.


Kampanii towarzyszyły trzy koncepty kreatywne – reklamy były emitowane na portalach onet, gazeta.pl, youtube, 02, interia, evolution, filmweb, TVN24, Nasza klasa, demotywatory, kwejk, wp, zumi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

McCann Worldgroup wygrała obsługę Tablica.pl w dwuetapowym przetargu, który został rozstrzygnięty w sierpniu br.