KielceCom Social Media w nowej formule - relacja

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
KielceCom Social Media w nowej formule - relacja

Jak wykorzystać media społecznościowe, by zwiększyć przychody w firmie, co zyskuje bank dzięki temu, że check-inujemy się w wybranych miejscach – o tym między innymi była mowa w trakcie ostatniego spotkania KieceCom Social Media.

fot. Mateusz Belattaf z Fokusa

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Po wakacyjnej przerwie wróciły spotkania z cyklu KielceCom. Tym razem firma Com Creation, organizator wydarzenia podstanowiła zaprosić specjalistów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem i spojrzeniem na funkcjonowanie mediów społecznościowych.

Jak pierwszy wystąpił Piotr Chmielewski, właściciel agencji Social Media Now z prezentacją pt. Wyższy poziom wtajemniczenia: narzędzia i aplikacje, które ułatwiają osiąganie efektów biznesowych na FB. Przedstawił narzędzia i techniki, które umożliwiają znacznie większe dotarcie do odbiorców przy jak najmniejszych kosztach.

Kolejny prelegent, Adam Zychma reprezentujący HP opowiedział czym jest social scoring i jak wykorzystują go banki przy optymalizowaniu oferty dla klientów. Okazuje się, że nasze niektóre posty na facebooku czy twiterze mogą wpływać na naszą wiarygodność kredytową, a banki coraz częściej nie ograniczają się już tylko do korzystania z Biura Informacji Kredytowej.

Jako ostatni wystąpił Mateusz Belattaf z Fokusa, którego wystąpienie można określić jako spojrzenie na social media w pigułce. Mateusz w absorbujący sposób podzielił się z uczestnikami KielceCom swoimi spostrzeżeniami na rozwój tej branży i trendów w analizowaniu efektów pracy w sieci.

To spotkanie KielceCom było jednocześnie początkiem nowego formatu wydarzeń. Organizatorzy postanowili odejść od dotychczasowej stricte barcampowej formuły. Od kolejnych spotkań będą one skierowane mocniej w prezentację konkretnych obszarów produktowych czy rozwiązań biznesowych. Rozpocznie się także nowy cykl tzw. konfrontacji, gdzie poszczególne osoby prezentujące produkty będą zestawiane razem po to aby pokazać ich mocne strony i słabości.

Najbliższe spotkanie KielceCom Future Tech odbędzie się 17 października i będzie wydarzeniem towarzyszącym targów Inno-Tech Expo – Międzynarodowych Targów Innowacji i Nowych Technologii.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij