LifeTube startuje z kampanią dla AliExpress

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
LifeTube startuje z kampanią dla AliExpress

AliExpress inwestuje we współpracę z polskimi youtuberami! Ruszyła kampania, w ramach której twórcy topowych kanałów z sieci LifeTube: Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja zachęcają do skorzystania z nowej promocji sklepu AliExpress.

Zadaniem youtuberów jest zachęcenie ich widzów do założenia konta w sklepie internetowym AliExpress. Wykorzystują do tego spersonalizowane kody rabatowe (matura828, bakusiowo828, jelenie828), dzięki którym każdy nowy użytkownik otrzyma 4 dolary zniżki (przy zakupie za minimum 5 dolarów). Youtuberów zaangażowanych w kampanię subskrybuje obecnie ponad półtora miliona osób, a ich kanały są jednymi z najpopularniejszych w swoich kategoriach – parentingowej, edukacyjnej oraz rozrywkowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania, która wprowadza AliExpress na polski YouTube, potrwa do końca września. Influencerzy opublikowali już pierwsze dedykowane filmy oraz posty w mediach społecznościowych. Dzięki dobraniu twórców z różnych kategorii tematycznych ich komunikaty dotrą do zróżnicowanej widowni. LifeTube odpowiada za stworzenie konceptu kampanii, dobranie profesjonalnych i zasięgowych influencerów oraz koordynację realizacji świadczeń.

– Polska jest dla nas jednym z kluczowych rynków, dlatego kontynuujemy akcję promocyjną skierowaną do nowych użytkowników. Myślimy zwłaszcza o młodych klientach – dodaje Wang Mingqiang, dyrektor generalny AliExpress.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij