TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

LifeTube startuje z kampanią dla AliExpress

AliExpress inwestuje we współpracę z polskimi youtuberami! Ruszyła kampania, w ramach której twórcy topowych kanałów z sieci LifeTube: Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja zachęcają do skorzystania z nowej promocji sklepu AliExpress.
O autorze
1 min czytania 2019-09-17

Zadaniem youtuberów jest zachęcenie ich widzów do założenia konta w sklepie internetowym AliExpress. Wykorzystują do tego spersonalizowane kody rabatowe (matura828, bakusiowo828, jelenie828), dzięki którym każdy nowy użytkownik otrzyma 4 dolary zniżki (przy zakupie za minimum 5 dolarów). Youtuberów zaangażowanych w kampanię subskrybuje obecnie ponad półtora miliona osób, a ich kanały są jednymi z najpopularniejszych w swoich kategoriach – parentingowej, edukacyjnej oraz rozrywkowej.

Kampania, która wprowadza AliExpress na polski YouTube, potrwa do końca września. Influencerzy opublikowali już pierwsze dedykowane filmy oraz posty w mediach społecznościowych. Dzięki dobraniu twórców z różnych kategorii tematycznych ich komunikaty dotrą do zróżnicowanej widowni. LifeTube odpowiada za stworzenie konceptu kampanii, dobranie profesjonalnych i zasięgowych influencerów oraz koordynację realizacji świadczeń.

– Polska jest dla nas jednym z kluczowych rynków, dlatego kontynuujemy akcję promocyjną skierowaną do nowych użytkowników. Myślimy zwłaszcza o młodych klientach – dodaje Wang Mingqiang, dyrektor generalny AliExpress.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj