Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego

We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu, reklamy OOH oraz promocję w punktach sprzedaży.

Wspaniały smak i wyróżniający się skład

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Coca-Cola Energy to napój stworzony z myślą o osobach prowadzących intensywny tryb życia, dla których liczy się pozytywna energia do działania. Wyróżnia się wyjątkowym i orzeźwiającym smakiem oraz składem odpowiadającym na bieżące trendy konsumenckie. Zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nie zawiera tauryny. Nowość dostępna jest w puszce 250 ml, zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru.

„Poczuj pozytywną energię”

W ramach kampanii, agencja Ogilvy we współpracy z Not To Scale oraz Imaginarium Studios Andy'ego Serkisa stworzyła energetyzujący spot, koncentrujący się na charakterystycznej i atrakcyjnej identyfikacji wizualnej Coca-Cola Energy. Motywem przewodnim są pulsujące czerwone fale przenikające z puszki na otaczającą rzeczywistość i zachęcające do tańca pod hasłem „Poczuj pozytywną energię”.

W reklamie wykorzystano choreografię Natricii Bernard oraz taneczny utwór „Circle Up” autorstwa Party Favor z udziałem Bipolar Sunshine. Od września polską odsłonę spotu można zobaczyć w telewizji, internecie oraz kinach. Za jej adaptację na nasz rynek odpowiada McCann Worldgroup.

Nowość będzie cieszyła się także silną promocją w digitalu, kampanią OOH oraz w punktach sprzedaży. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się SMG Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij