Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lotos dołącza do akcji „Z własnym kubkiem”

Lotos dołącza do akcji „Z własnym kubkiem”
Firma Lotos włącza się w akcję Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste, które promuje ograniczanie produkcji szkodliwych, plastikowych odpadów. Wraz z początkiem października br., każda osoba, która zakupi na stacji w Cafe Punkt wybrany gorący napój do swojego własnego kubka, zaoszczędzi złotówkę.
O autorze
1 min czytania 2019-10-03

Organizatorzy akcji „Z własnym kubkiem” oraz przedsiębiorstwa w nią zaangażowane mają na celu przekonanie klientów, że kupując napój do swojego wielorazowego naczynia, mają oni realny wpływ na ratowanie ekosystemu i ograniczenie szkodliwych odpadów. 

Z myślą o naszym środowisku coraz więcej polskich firm dołącza do inicjatywy – ostatnio na przykład w akcję zaangażowała się spółka Lotos Paliwa.

Wraz z początkiem października br. każda osoba, która zakupi na stacji w Cafe Punkt dowolny napój gorący do swojego własnego kubka, zapłaci złotówkę mniej za swoje zamówienie. 

– LOTOS Paliwa, podobnie jak wszystkie podmioty wchodzące w skład Grupy Kapitałowej LOTOS, od lat aktywnie uczestniczy w kształtowaniu świadomości pracowników oraz konsumentów. Odpowiedzialność za środowisko naturalne to nasz obowiązek, dlatego chętnie angażujemy się w różnego rodzaju działania proekologiczne. Inicjatywa „Z własnym kubkiem” to także aktywny dialog z naszymi klientami, którzy będą mieli okazję przekonać się, że ekologia po prostu się opłaca. Proponowana przez nas zniżka za zakup napoju do własnego kubka to nagroda i zachęta to tego, by żyć świadomie. Mamy nadzieję, że więcej polskich firm także przyłączy się do akcji – mówi Adam Pawłowicz, wiceprezes Zarządu LOTOS Paliwa ds. handlu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W zeszłym roku w grudniu w akcję „Z własnym kubkiem” włączyła się sieć kawiarni Green Caffe Nero. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Costa Coffee UK wprowadziła do swoich kawiarni nowe rozwiązanie – płatność za kawę kubkami wielokrotnego użytku. W ten sposób marka chce walczyć z zanieczyszczaniem środowiska.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, Carrefour w lipcu br. wprowadził dla swoich klientów możliwość zakupów produktów na wagę do ich własnych wielorazowych opakowań we wszystkich swoich sklepach w Polsce.