Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Warsaw Creatives wspiera tegoroczną akcję Różowa Wstążka Estée Lauder Companies

Agencja kreatywna Warsaw Creatives została partnerem akcji na rzecz walki z rakiem piersi Różowa Wstążka Estée Lauder Companies. Agencja była odpowiedzialna za koncept kreatywny, produkcję zdjęć i wideo oraz projekty graficzne materiałów drukowanych tegorocznej kampanii.
O autorze
1 min czytania 2019-10-03

Wśród polskich ambasadorów, wspieranej przez Warsaw Creatives akcji Różowa Wstążka ELC, znaleźli się: Magda Boczarska, Olivier Janiak oraz Sandra Kubicka. Tradycyjnie już działania rozpoczęły się 1 października, tym razem od opublikowania na koncie instagramowym Magdy Boczarskiej czarno-białego zdjęcia autorstwa znanej polskiej fotografki Zuzy Krajewskiej. Zdjęcie Boczarskiej oznaczone zostało, nawiązującą do symbolu kampanii, różową „wstążką”, która łączyć będzie fotografie wszystkich biorących w akcji osób. Wsparcie, odbywającej się w dużej mierze w social mediach kampanii, zadeklarowało szerokie grono osób, między innymi: Roma Gąsiorowska, Zosia Ślotała czy Urszula Dębska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uzupełnieniem kampanii prowadzonej w social mediach jest wydanie przewodnika do samobadania piersi dla kobiet, które zaprezentowane zostało poprzez niezwykłe zdjęcia Zuzy Krajewskiej. Przewodnik będzie dostępny w wersji drukowanej w salonach Sephory oraz Douglas oraz w wersji elektronicznej.

O akcji Różowa Wstążka Estée Lauder Companies – październik 2019 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Polski oddział Estée Lauder Companies co roku, od samego początku istnienia firmy w Polsce, realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie szerzymy świadomość o raku piersi oraz zbieramy fundusze na naukowe badania medyczne. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg, a do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż. Estée Lauder Companies oraz niektórzy Partnerzy oferujący limitowane edycje swoich produktów z Różową Wstążką, przekazać̨ fundusze na wsparcie kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom i aktywnościom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się