Małgorzata Serowa i Grzegorz Schabowy kandydatami w „kampanii wybornej” PizzaPortal.pl

Małgorzata Serowa i Grzegorz Schabowy kandydatami w „kampanii wybornej” PizzaPortal.pl
Platforma PizzaPortal ruszyła z nową nietypową kampanią, w ramach której stworzono serię grafik nawiązujących do plakatów wyborczych.
O autorze
1 min czytania 2019-10-10

To się nazywa niekonwencjonalny sposób na promocję – podczas gdy gorączka przedwyborcza trwa w Polsce w najlepsze, PizzaPortal postanowiła stworzyć kampanię, która będzie nawiązywała do tego gorącego okresu.

W ramach „Kampanii wybornej” platforma zaprezentowała serię grafik nawiązujących do typowych plakatów wyborczych partii politycznych. Mamy tutaj więc kandydatkę Małgorzatę Serową z partii Pizza i Sosy, Grzegorza Schabowego z Koalicji Obiadowej czy też „niezrzeszonych polityków” – np. Janusza Kebs-Mieszanego. 

Humorystyczna kampania promuje oferty promocyjne platformy PizzaPortal.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Znaleźliście swojego kandydata? 😉 

PS

2000+ na drugą żonę, kosmodrom na Miejskiej, zmniejszenie ceny za alkohol – we wrześniu 2018 roku na słupach ogłoszeniowych w Warszawie pojawiły się plakaty wyborcze z obietnicami bez pokrycia składanymi przez Janusza Nosacza, Mirosława Pierdasa i Wacława Boskiego.

PS2

Pod koniec 2018 roku PizzaPortal rozpoczęła swoją nietypową kampanię pod hasłem „GIF me food”. Głównym narzędziem komunikacyjnym są animowane GIFy zakorzenione w sposobie komunikacji internautów.