Bez foliówek nawet w salonikach prasowych – Kolporter wycofuje plastikowe torby

Bez foliówek nawet w salonikach prasowych – Kolporter wycofuje plastikowe torby

Kolporter poinformował o wycofaniu wszelkich plastikowych foliówek ze swoich saloników prasowych. Zastąpiły je bawełniane, biodegradowalne torby.

Walka z plastikowymi torbami trwa. Coraz więcej znanych sieci spożywczych stawia na te wielokrotnego użytku – teraz zaś dołącza do nich firma Kolporter, największy dystrybutor prasy w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Podjęliśmy decyzję o całkowitym wycofaniu z saloników Kolportera wszystkich plastikowych reklamówek, w tym również tzw. zrywek. Oczywiście kluczowe znaczenie miała dla nas kwestia ochrony środowiska. Coraz bardziej alarmujące dane pokazują wyraźnie, że niezbędna jest aktywność każdego z nas w tym zakresie. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci doskonale to rozumieją i pozytywnie ocenią tę zmianę – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Wszystkie foliówki były stopniowo wycofywane z saloników prasowych firmy już od września br. Zostały one zastąpione bawełnianymi torbami wielokrotnego użytku za kwotę 3,99 zł.

zdjęcie: facebook.com/kolporterpl

PS

East West Market w Kanadzie znalazł sposób na to, by klienci zaprzestali korzystania z plastikowych toreb jednokrotnego użytku – sklep oferuje wyłącznie foliówki z kompromitującymi napisami.

PS2

Kaufland jest kolejną siecią, która postanowiła zrezygnować z jednorazowych foliówek – teraz zamiast ich dostępne będą torby bawełniane, papierowe i plecionki.

PS3

Spar Polska to kolejna sieć, która prowadzi działania mające na celu ograniczenie plastiku. Już teraz klienci mogą przynosić na zakupy swoje własne opakowania do pakowania mięsa, wędlin, serów czy ryb. Ponadto zamiast jednorazowych reklamówek, sieć oferuje te wielokrotnego użytku.

PS4

W 119 sklepach Lidla w Danii zamiast jednorazowych foliówek do dyspozycji klientów będą woreczki wielokrotnego użytku, w które będzie można pakować owoce i warzywa.

PS5

Biedronka rozwija swój system przekazywania niesprzedanej, ale nadającej się do spożycia żywności. W czerwcu br. do oferty sklepu weszła wykonana z papieru „Dobra Torba”, z której część przychodów trafi na konto Banków Żywności.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij