Lidl swoim najwierniejszym fanom oferuje możliwość otwarcia „Mikromarketu”

Lidl swoim najwierniejszym fanom oferuje możliwość otwarcia „Mikromarketu”
Szwedzki oddział Lidla nagradza swoich najwierniejszych fanów zestawem do otwarcia… mikromarketu w swoim domu. W ten sposób chce też przekonać sceptycznie nastawione do oferty sieci osoby, że w sklepach marki można znaleźć produkty „wysokiej jakości, w przystępnej cenie”.
O autorze
1 min czytania 2019-10-11

Lidl ewidentnie lubi nagradzać swoich najwierniejszych klientów. Najpierw niemieckie oddziały sieci oferowały firmowe sneakersy, teraz z kolei Szwedzi mają możliwość otwarcia w swoich domach tzw. „mikromarketu” z produktami sieci. 

Oferta ta jest częścią kampanii Lidla, który chce udowodnić osobom sceptycznie nastawionym do marki, że w marketach sieci można znaleźć produkty „wysokiej jakości i w przystępnej cenie”. 

W związku z tym w ramach inicjatywy Lidl dostarczy swoich najwierniejszym klientom zestaw, w którym znajdą się m.in. świeże produkty na trzydaniową kolację, uniformy i czapki z logo marki, kosze na zakupy, a nawet… playlista na platformie Spotify, na której znajdują się piosenki puszczane w marketach sieci. Zadaniem osoby, która weźmie udział w akcji, będzie zaproszenie kilku przyjaciół – Ci najpierw „zrobią zakupy” w mikromarkecie, a następnie wspólnie ugotują kolację składającą się z produktów Lidla. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada szwedzka agencja Volt. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W połowie września br. wystartowała najnowsza kampania marki Lidl na Instagramie wykorzystująca format Instastory. Dbając o każdy aspekt estetyczny, Lidl promuje produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach. W swojej kampanii sieć postawiła na pobudzające zmysły zjawisko ASMR.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się