Vision Express zwrócił uwagę Polaków na konieczność regularnego badania wzroku za pomocą niezwykłego eksperymentu

Vision Express zwrócił uwagę Polaków na konieczność regularnego badania wzroku za pomocą niezwykłego eksperymentu

Z okazji Światowego Dnia Wzroku marka Vision Express postanowiła przeprowadzić eksperyment, który zwróciłby uwagę Polaków na to, jak ważne jest regularne badanie wzroku – na jeden dzień w pewnym warszawskim salonie firmy wszystkie elementy wystroju stały się niewyraźne.

10 października br. klienci odwiedzający pewien warszawski sklep marki Vision Express mogli przeżyć niemałe zdziwienie, gdy zauważyli, że wszystkie elementy wystroju były całkowicie rozmyte. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na szczęście nie było to spowodowane nagłym pogorszeniem ich wzroku, lecz celowym zabiegiem, którego celem było zwrócenie uwagi Polaków na to, jak ważne jest regularne badanie wzroku.

W ramach akcji w dniach 7-10 października w ponad 200 salonach Vision Express w całej Polsce można było bezpłatnie wykonać badanie wzroku.

Za realizację akcji odpowiadała agencja Walk.

PS

W czerwcu br. marka Vision Express w ramach nowej kampanii zaprezentowała serię spotów, w których również zwrócono uwagę na to, jak ważne jest regularne badanie wzroku. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij