Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

O wzmacnianiu kobiet i zaangażowaniu, czyli Cannes Lions Creative Comms Meeting już po raz dziewiąty

Czy kampanie reklamowe mogą zmienić myślenie o świecie i zainspirować nas do działania? Czy walkę o równe prawa kobiet lub mniejszości seksualnych można prowadzić także poprzez akcje PR? Czy ekologiczne inicjatywy dużych firm naprawdę ratują naszą planetę, czy to tylko greenwashing?
O autorze
2 min czytania 2019-10-15

Odpowiedzi na te pytania poznamy podczas dziewiątej edycji Creative Comms Meeting. Uczestniczki i uczestnicy zobaczą selekcję 16 spośród najlepszych prac nagrodzonych na światowym konkursie kreatywności Cannes Lions. Spotkania pod hasłem „Fempowerment &Co”, odbędą się: 21 października br. w poznańskiej Concordia Design oraz 4 listopada w warszawskich Marzycielach i Rzemieślnikach.

Cannes Lions Creative Comms Meeting to coroczne spotkanie dla osób związanych z szeroko pojętą komunikacją, dające okazję do wymiany poglądów pomiędzy twórcami kampanii, ich odbiorcami oraz przedstawicielami mediów. Dziewiąta odsłona wydarzenia nosi tytuł „Fempowerment & Co”. Podczas spotkań w tej edycji zaprezentowane zostaną kampanie, które odnoszą się przede wszystkim do roli kobiet w społeczeństwie, a także te wspierające równość, różnorodność i zwracające uwagę na kwestię kryzysu klimatycznego oraz zrównoważonego rozwoju.

Podczas prezentacji case’ów nie zabraknie polskich akcentów. Organizatorzy pokażą dwie nagrodzone na tegorocznym festiwalu w Cannes rodzime kampanie, czyli „Ostatni Twój Weekend” oraz „Niezniszczalną Tęczę”. Wartym uwagi elementem obu spotkań jest dobór prelegentek. Przede wszystkim, aby zachować spójność z tytułem wydarzenia zaproszone zostały tylko kobiety. W Poznaniu pojawi się Martyna Kaczmarek, country business lead marki Ben&Jerry’s w Polsce. To dzięki jej zaangażowaniu i konsekwentnej strategii misji społecznej marki na warszawskim Placu Zbawiciela pojawiła się hologramowa tęcza. W Warszawie zaś będzie można posłuchać Gochy Adamczyk, która stworzyła strategię do kampanii ostatniego numeru kultowego w Polsce „Twojego Weekendu”.

Ponadto w stolicy Wielkopolski, w Concordia Design, 21 października dzielić się wiedzą i inspirować będą: Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Centrum zakupów i lifestyle Posnania w Poznaniu, a także Wiktoria Jędroszkowiak – siedemnastoletnia aktywistka, inicjatorka i współtwórczyni Młodzieżowego Strajku Klimatycznego w Poznaniu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warszawska odsłona odbędzie się 4 listopada w Marzycielach i Rzemieślnikach. Tam oprócz oglądania nagrodzonych kampanii będzie można posłuchać wystąpień: Magdaleny Wrzesińskiej, członkini zarządu Fundacji AVIVA, która od 10 lat zajmuje się społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz Magdaleny Wawrzyniak współzałożycielki firmy Associated Apps, która obecnie pracuje nad rozwojem projektu The Compass – pierwszej na świecie tak dokładnej aplikacji mobilnej nawigującej osoby niewidome i niedowidzące wewnątrz obiektów użyteczności publicznej.

– Nasze wydarzenie już na stałe wpisało się w branżowy kalendarz – zarówno w Poznaniu, jak i w Warszawie sala pęka w szwach. Niezmiernie cieszy nas to zainteresowanie. Co roku mamy stałych gości, ale też docieramy do nowych osób. Staramy się trzymać rękę na pulsie i za każdym razem tak dobieramy prezentowane kampanie, aby inspirowały uczestników oraz uczestniczki do dyskusji na temat trendów i najistotniejszych obecnie tematów. Z pewnością wzmacnianie kobiet oraz kryzys klimatyczny są właśnie takimi – mówi Przemysław Wojak, partner zarządzający agencji Q&ACommunications oraz juror konkursu Cannes. – Tegoroczna edycja będzie wyjątkowa, ponieważ zaprosiliśmy osoby, które odpowiedzialne są za powstanie dwóch kampanii, które zaprezentujemy. Mamy nadzieję, że zdradzą naszym gościom przepis na to, jak zdobyć nagrodę w Cannes, ale przede wszystkim pokażą, dlaczego marki powinny się angażować w społecznie ważne tematy – dodaje Wojak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorami wydarzenia jest agencja Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.
Partnerami wydarzenia są: Lech Premium, IMM, AMS.
Partnerami medialnymi: PR-oto, Media i marketing, Głos Mordoru, Radio Kampus, Radio Afera , Marketing przy Kawie, Sukces po Poznańsku, Nowy Marketing, Freshmag.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wstęp na wydarzenie, zarówno w Poznaniu, jak i Warszawie jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja: www.qacommunications.com/canneslions/