Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka Drugie Śniadanie rozpoczęła kampanię „Drugie Śniadanie”

Trwa kampania marki Drugie Śniadanie, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. W spotach do jedzenia drugiego śniadania zachęca Albert Einstein.
O autorze
1 min czytania 2019-10-17

Według Alberta Einsteina, odkrywcy teorii względności, musy owocowe i warzywne drugie śniadanie pozwoliły mu utrzymać wysoki poziom energii i osiągnąć sukces w swojej dziedzinie.

– Drugie Śniadanie to produkt z kategorii ready-to-eat, która jest już mocno zagospodarowana. Wyzwaniem było więc wypracowanie strategii komunikacji i wynikającej z niej idei kreatywnej. Dlatego postawiliśmy na charakterystycznego brand hero, w postaci Alberta Einsteina, który uwiarygodnia przekaz marki, że “Drugie Śniadanie to tajemnica każdego sukcesu”. W warstwie wizualnej zdecydowaliśmy się na połączenie animacji z fabułą, przez co spot jest bliższy młodszemu odbiorcy – mówi Marcin Strzałkowski, dyrektor kreatywny i co-owner w Cut The Mustard.

Cut The Mustard odpowiada za strategię komunikacji marki, kreację i nadzór kreatywny nad produkcją 15’’ i 30’’ spotów, które można było zobaczyć na antenie głównych stacji telewizyjnych oraz kanałów tematycznych, a także w sieci kin Cinema City i na YouTubie. Agencja przygotowała również key visual wykorzystany w kampanii, a także materiały przeznaczone do kanałów online. Spot wyprodukowało studio produkcyjne Graffiti, a demo spotu stworzyło Mniam. Za postprodukcję odpowiada Orka Film. Zakupem mediów zajmuje się Wavemaker.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj