Lidl realizuje akcję „Kupuję, nie marnuję” we wszystkich swoich sklepach

Lidl realizuje akcję „Kupuję, nie marnuję” we wszystkich swoich sklepach

By przeciwdziałać marnowaniu żywności, Lidl zainicjował akcję „Kupuję, nie marnuję”, w ramach której sprzedawał produkty z krótkim terminem ważności o 50% taniej. Rozwiązanie początkowo testowane było w kilku sklepach sieci w Polsce, teraz poszerzone zostało o wszystkie markety.

Początkowo o akcji „Kupuję, nie marnuję” głośno zrobiło się pod koniec lutego br., kiedy to klienci Lidla zauważyli w niektórych sklepach sieci specjalną półkę z przecenionymi produktami wraz z informacją, że ich termin ważności jest krótki. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz okazało się, że sieć postanowiła realizować akcję we wszystkich swoich sklepach. 

W strefie „Kupuję, nie marnuję” sprzedawane są produkty, takie jak świeże mięso, drób i ryby, produkty chłodnicze oraz część tzw. suchych artykułów (m.in. chleby pakowane, ciasta), o krótkim terminie przydatności. Wszystkie artykuły przecenione są o 50%.

Tym razem jednak marka nie stworzyła dla takowych produktów oddzielnej półki – artykuł objęte przecenami znajdują się w miejscu ich standardowej prezentacji, lecz są specjalnie oznaczone.  

PS

W wybranych sklepach sieci Carrefour we Francji wprowadzona została nowa oferta, w ramach której klienci mogą zakupić przeterminowane produkty za połowę regularnej ceny. W ten sposób marka chce walczyć z marnowaniem żywności.

PS2

AmRest, spółka zarządzająca m.in. markami Starbucks i Pizza Hut w Polsce, nawiązała współpracę z Too Good To Go, by razem walczyć z marnowaniem żywności. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej AmRest uratuje niesprzedane posiłki z kawiarni Starbucks.

PS3

Targowisko Wolumen w warszawskiej dzielnicy Wawrzyszew wpadło na świetny pomysł, by przeciwdziałać marnowaniu żywności – zamiast wyrzucać niesprzedane owoce czy warzywa, sprzedawcy przekażą je za darmo wszystkim chętnym osobom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij