Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Auchan też nie będzie sprzedawać żywych karpi

Auchan też nie będzie sprzedawać żywych karpi
Sieć Auchan poinformowała o podjęciu decyzji o zaprzestaniu sprzedaży żywego karpia. Wpływ na taką deklarację miała m.in. Organizacja Viva!, zajmująca się dobrostanem zwierząt.
O autorze
1 min czytania 2019-10-23

Auchan to kolejna popularna sieć, która postanowiła w tym roku zaprzestać sprzedaży żywego karpia w okresie bożonarodzeniowym. Pod koniec września br. Tesco poinformowało o podjęciu takiej decyzji, dołączając tym samym do marki Piotr i Paweł. 

Wpływ na decyzję Auchan mieli m.in. klienci sieci, którzy niejednokrotnie pokazywali, że krytycznie oceniają sprzedaż żywego karpia. Swoją cegiełkę dołożyli też przedstawiciele organizacji Viva!, zajmującej się dobrostanem zwierząt, którzy podczas spotkań z przedstawicielami sieci na temat zaprzestania sprzedaży żywego karpia prezentowali argumenty środowiskowe i społeczne.

– Bardzo cieszymy się z decyzji sieci Auchan – to wspólny sukces sieci ale również organizacji, które tak jak nasza od lat uświadamiały konsumentów oraz sklepy, że sprzedaż żywych ryb powoduje cierpienie zwierząt, które w łatwy sposób można zmniejszyć. Auchan sukcesywnie rezygnowało ze sprzedaży żywych ryb w kolejnych placówkach, a swoją dzisiejszą decyzją wyznaczyło dobry standard wśród polskich sklepów – powiedział Cezary Wyszyński z Fundacji Viva! 

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W 2012 roku wystartowała kampania społeczna Klubu Gaja, w której Magdalena Różczka, Magdalena Popławska, Julia Pietrucha i Bartłomiej Topa udzielili głosu „jeszcze żywym karpiom”.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W grudniu 2018 roku w Warszawie można było spotkać dużego pluszowego karpia, który m.in. spacerował po głównych ulicach miasta oraz jeździł tramwajem. Karp był maskotką nowej kampanii „przeRYBAne” organizacji Compassion Polska, która miała na celu zmianę naszego postrzegania tych podwodnych zwierząt.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się