Roślinna reklama marki Palmolive w warszawskiej przestrzeni miejskiej

Roślinna reklama marki Palmolive w warszawskiej przestrzeni miejskiej

W warszawskiej przestrzeni miejskiej pojawiła się nowa reklama marki Palmolive, składająca się z kompozycji roślin.

Ten outdoor marki Palmolive to przykład na to, jak w ciekawy i przyjemny dla oka zrealizować reklamę, o której będzie się mówiło. Na wiatach autobusowych firmy AMS w warszawskiej przestrzeni miejskiej pojawiła się nowa kampania brandu, na której znalazło się hasło „Odrobina natury, aby poczuć się w pełni sobą”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Co ciekawe, aby bardziej oddać charakter reklamy, na nośnikach umieszczono niezwykłą kompozycję roślin.

PS

Trzy przystanki w Białymstoku przeszły niesamowitą metamorfozę – zostały posadzone na nich ozdobne trawy i krzewy wieloletnie, które wpływają m.in. na poprawę jakości powietrza.

PS2

Holenderskie miasto Utrecht stworzyło ciekawą inicjatywę w trosce o naszą planetę – na dachach ponad 300 przystanków umieszczono mini ogrody, składające się z roślin uwielbianych przez pszczoły.

PS3

Niezwykła, zielona wiata przystankowa AMS stanęła na Skwerze „Sierpnia 1944” na warszawskiej Woli. Powstała z inspiracji mieszkańców i została zaprojektowana tak, by w jak najlepszy sposób im służyć: do sąsiedzkich spotkań, odpoczynku wśród zieleni, a nawet do gry w szachy czy kółko i krzyżyk.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij