Krystyna Czubówna, Mieczysław Zbrojewicz i raper MC Silk testują opony zimowe Continental

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Krystyna Czubówna, Mieczysław Zbrojewicz i raper MC Silk testują opony zimowe Continental

Ruszyła kampania „Jednym słowem: Continental”, w ramach której mistrzowie słowa testują opony zimowe Continental. Dodatkowo, firma zorganizowała też konkurs skierowany do klientów, którzy kupili komplet opon zimowych lub wielosezonowych marki.

W ramach kampanii wizerunkowej „Jednym słowem: Continental”, firma nawiązała współpracę z mistrzami słowa – Krystyną Czubówną, Mieczysławem Zbrojewiczem i raperem MC Silkiem. Partnerzy akcji pod czujnym okiem Grzegorza Grzyba, kierowcy rajdowego i rajdowego mistrza Polski, przetestowali opony Continental.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania „Jednym słowem: Continental” wraz z konkursem jest szeroko promowana w mediach digitalowych, prasie a także w kanałach Social Media. Dodatkowym wparciem kampanii jest współpraca z influencerami.

Ponadto, w ramach kampanii marka Continental zorganizowała konkurs, który potrwa do końca stycznia 2020 roku. Aby wziąć w nim udział, należy dokonać jednorazowego zakupu kompletu opon zimowych lub wielosezonowych marki Continental w rozmiarze od 17 cali wzwyż, w okresie od 21 października 2019 roku do 31 stycznia 2020 roku i zachować dowód zakupu. Następnie należy wejść na stronę, wypełnić formularz zgłoszeniowy i wykonać zadanie konkursowe. Polega ono na stworzeniu jednego słowa opisującego opony Continental. Nagrodzone zostaną najciekawsze pomysły. Co tydzień, przez cały okres trwania akcji, pięć osób będzie miało szansę wygrać starter samochodowy z powerbankiem, a jedna zwrot pieniędzy za zakupiony komplet opon Continental. Na zdobywcę pierwszego miejsca czeka Mercedes-Benz klasy A.

Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja MediaCom. Za koncepcję kreatywną kampanii i konkursu, a także za nadzór i koordynację akcji odpowiada agencja Plej.

Szczegóły konkursu i regulamin znajdują się na stronie. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij