TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PKO Bank Polski z czterema statuetkami w Konkursie Biuletynów Firmowych Agape 2019

Cztery pierwsze miejsca w kategorii wydawnictw elektronicznych w Konkursie Biuletynów Firmowych zajęły projekty PKO Banku Polskiego. Bankomania.pkobp.pl oraz Stolatpkobp.pl to najlepsze zewnętrzne portale firmowe 2019 roku.
O autorze
1 min czytania 2019-11-04

Eksperci z branży wydawniczej najwyżej ocenili także bankowy projekt promujący sztukę, czyli cykl wideo filmów inspirowanych dziełami z Kolekcji PKO Banku Polskiego „Sztuka to wartość” oraz skierowany do pracowników projekt komunikacji Transformacji Cyfrowej „PKO NOW! Nowa Organizacja i Współpraca”. 

Konkurs Biuletynów Firmowych jest najstarszym i najważniejszym wydarzeniem tego typu w branży custom publishing w Polsce, organizowanym nieprzerwanie od 19 lat.

Portal Bankomania.pl, nagrodzona w kategorii biuletyn zewnętrzny jest codziennym źródłem informacji i porad eksperckich na tematy finansowe. Teksty do serwisu pisane są lekkim i zrozumiałym językiem, a zagadnienia przedstawiane obrazowo, w oparciu o życiowe przykłady. Celem projektu jest edukacja finansowa na najwyższym poziomie i rozwijanie wiedzy na temat produktów bankowych w nowoczesny i atrakcyjny sposób. Do współtworzenia treści Bank zaprosił blogerów-ekspertów w dziedzinach gospodarowania finansami, oszczędzania oraz nowych technologii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Sztuka to wartość” to cykl krótkich filmów inspirowanych dziełami z kolekcji sztuki współczesnej PKO Banku Polskiego. 30-sekundowe filmy są artystycznymi impresjami na temat wybranych prac autorstwa wybitnych współczesnych artystów. Filmy prezentowane były podczas wystawy „Sztuka to wartość. Z kolekcji PKO Banku Polskiego” zorganizowanej z okazji jubileuszu 100-lecia Banku w Muzeum Narodowym w Warszawie, są także dostępne w internecie. 

„Portal 100 lat śmiałych decyzji PKO BP” prezentuje symbole przeszłości i przyszłości obrazujące śmiałe decyzje i przełomowe dokonania. W skrócie prezentuje stuletnią historię PKO Banku Polskiego, która ściśle przeplata się z historią Polski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„PKO NOW! Nowa Organizacja i Współpraca” to projekt komunikacji wewnętrznej związany z wdrożeniem przez PKO Bank Polski Transformacji Cyfrowej, zmianą kultury organizacyjnej i wprowadzeniem w Nowy Model Pracy, oparty o zwinne metody zarządzania projektami. W ramach działań edukacyjnych Bank organizuje szkolenia, warsztaty, meet-upy zewnętrzne i wewnętrzne, Akademię Zwinności oraz Dni Otwarte Transformacji Cyfrowej. 

Dzięki temu, mimo dużej dynamiki zmiany i znacznego zakresu objęcia pracowników Nowym Modelem Pracy w krótkim czasie, są oni przychylnie nastawieni do nowej kultury organizacyjnej. PKO Bank Polski od prawie dwóch lat stosuje metodyki zwinne, realizując projekty Transformacji Cyfrowej. W Nowym Modelu Pracy funkcjonuje 14 zwinnych Formacji, które sprawnie dostarczają innowacyjne produkty.