„Promocja. W pakiecie komfort na lata” – to hasło tegorocznej jesiennej edycji promocji konsumenckiej VELUX. Celem prowadzonej akcji promocyjnej było zwiększenie sprzedaży rozwiązań VELUX i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w punktach sprzedaży.
Promocja miała charakter ogólnopolski i wspierana była kampanią reklamową wykorzystującą m.in. działania w Internecie, za którą odpowiada agencja UNIQUE ONE. W kampanii wykorzystano m.in.: film na YouTubie, digital (social media, SEM, display, mailingi), materiały POS w punktach sprzedaży (plakat, wobbler, ulotka).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024