Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Z własną torbą na zakupy w sieci JYSK

JYSK uczy świadomych zakupów i zachęca do noszenia własnej torby, aby ograniczyć ilość zużywanych siatek i toreb. W dniach 8-9 listopada br. klienci, którzy przyjdą na zakupy do sieci JYSK ze swoją torbą, dostaną 15% rabatu.
O autorze
1 min czytania 2019-11-05

Na pewno macie już nawyk zabierania ze sobą torby na zakupy spożywcze – teraz zabierzcie ją też na zakupy do sieci JYSK i razem zawalczmy o naszą planetę. 

Każda osoba, którzy przyjdzie na zakupy z własną torbą, otrzyma rabat na wszystkie produkty, które mieszczą się w niej. Promocja trwa w dniach 8-9.11.2019.

– Jest to pomysł pracownika JYSK z działu marketingu – Macieja Strzeleckiego, który sam na co dzień prowadzi bardzo ekologiczny styl życia. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników w tworzenie planów i akcji marketingowych także w ten sposób możemy edukować i podnosić świadomość wśród naszych klientów. Wiele osób ma już nawyk chodzenia na zakupy spożywcze z własnymi torbami. Jednak rzadko widzimy klientów, którzy noszą własne torby wybierając produkty wyposażenia wnętrz czy dodatki do domu. Naszą akcją promocyjną chcemy się przyczynić do podnoszenia świadomości wśród naszych klientów i zachęcić do noszenie ze sobą toreb na zakupy zawsze – mówi Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor Komunikacji i PR JYSK Polska 

– Klient może ze sobą zabrać swoją ulubioną torbę, bez względu na wielkość, sam decyduje z jaką torbą przyjdzie. Wszystko, co w niej zmieści będzie policzone z rabatem 15 %.  Wiemy, że każdy ma inne potrzeby i sam zdecyduje jakie zakupy są w danej chwili potrzebne – dodaje Joanna Kalinowska, dyrektor sprzedaży i marketingu JYSK.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dla klientów, którzy z jakiegoś powodu nie będą mieli własnej torby, JYSK oferuje torby wielokrotnego użytku, które ma w sprzedaży.

Słuchaj podcastu NowyMarketing