Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

„Dążmy wspólnie do wizji zero” – konkurs „Bezpiecznie z DHL” rozstrzygnięty!

„Dążmy wspólnie do wizji zero” – konkurs „Bezpiecznie z DHL” rozstrzygnięty!
Poziom bezpieczeństwa na polskich drogach nadal pozostawia wiele do życzenia. W celu jego poprawy marka DHL Parcel zorganizowała konkurs „Bezpiecznie z DHL”. Zwycięzcą została firma Introduction to Higher Level, która otrzyma 50 000 zł na realizację swojego projektu „Dążmy wspólnie do wizji zero”.
O autorze
3 min czytania 2019-11-06

Konkurs grantowy „Bezpiecznie z DHL” został zorganizowany w tym roku z okazji 50-lecia firmy i skierowany był do organizacji pozarządowych, szkół, uczelni oraz firm. Jego cel to promowanie projektów, działających na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i zmniejszenia liczby ofiar wypadków drogowych w Polsce. Ze zgłoszonych w konkursie projektów za najlepszy uznano „Dążmy wspólnie do wizji zero”, autorstwa firmy Introduction to Higher Level. Zwycięzca otrzyma grant w wysokości 50 000 zł na jego realizację.

– Dzięki stworzeniu projektu „Dążmy wspólnie do wizji zero”, spełniliśmy nasze marzenia o byciu kreatywnym w obszarze, który jest nam bliski nie tylko zawodowo. Nasz projekt ma też na celu pokazanie, że o bezpieczeństwie drogowym powinniśmy pamiętać zawsze, ponieważ to od nas samych zależy również bezpieczeństwo innych – mówią twórcy zwycięskiego projektu.

Projekt „Dążmy wspólnie do wizji zero” składa się z dwóch etapów. W ramach pierwszego, w przyszłym roku na terenie całego kraju zorganizowane zostaną 24 jednodniowe warsztaty, dotyczące bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Odbywać się one będą w trakcie lokalnych wydarzeń w różnych miastach Polski, a udział w nich będzie mógł wziąć każdy zainteresowany. Celem warsztatów jest m.in. edukacja w zakresie bezpieczeństwa na drodze oraz udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej ofiarom wypadków, zwiększenie świadomości w kwestii najczęstszych przyczyn wypadków z udziałem pieszych, a także kształtowanie postawy odpowiedzialnego kierowcy. W trakcie warsztatów uczestnicy będą mieli okazję skorzystać z wielu symulatorów, w tym symulatorów czasu reakcji na zagrożenia, dachowania, zderzeń i wagi zderzeniowej, stanu upojenia alkoholowego, czy też jazdy w warunkach poślizgu.

Drugi etap projektu przewiduje przeprowadzenie 6 szkoleń interaktywnych w postaci webinarów, które poprowadzą m.in. eksperci bezpieczeństwa w ruchu drogowym, policjanci, psycholodzy i ratownicy medyczni. Szkolenia dotyczyć będą m.in. udzielania pierwszej pomocy, reagowania na niebezpieczne zachowania pieszych, rowerzystów oraz innych kierowców czy przeciwdziałania agresji na drodze. Webinary będą dostępne dla każdego w internecie, w tym w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zawodowo od kilkunastu lat zajmujemy się edukacją drogową na wszystkich szczeblach i dla każdej grupy wiekowej. Nie mamy wątpliwości, że największą skuteczność w działaniach na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego przynoszą projekty mające na celu zmianę przyzwyczajeń. Chcielibyśmy, aby każdy uczestnik projektu zrozumiał realne zagrożenia w ruchu drogowym, spojrzał dojrzale na swoje postępowanie i chciał wyeliminować błędne przyzwyczajenia – mówi Mariusz Sztal z Introduction to Higher Level.

Firma nastawiona na bezpieczeństwo

Konkurs „Bezpiecznie z DHL” nie jest jedynym przedsięwzięciem marki, mającym na celu edukację w zakresie bezpieczeństwa na drodze. DHL Parcel od lat wspiera projekty, które przyczyniają się do zwiększenia świadomości bezpiecznej jazdy, w szczególności wśród swoich pracowników. Marka organizuje także wewnętrzne kursy dla swoich kurierów, w ramach których szkoleni są oni przez ratowników medycznych i strażaków, i nabywają wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu udzielania pierwszej pomocy i reagowania w sytuacjach zagrożenia na drodze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– W DHL Parcel postanowiliśmy zorganizować dla kurierów kursy pierwszej pomocy. Stawiamy na praktykę, odtwarzamy i symulujemy zdarzenia, z którymi można się spotkać na drodze. Dzięki szkoleniom kurierzy zyskują pewność siebie tak niezbędną w sytuacji wymagającej szybkich reakcji. Szacuje się, że gdyby świadkowie udzielali pierwszej pomocy na drodze, a nie tylko czekali na przyjazd karetki, możliwe byłoby zmniejszenie liczny ofiar wypadków aż o połowę – mówi Magdalena Bugajło, dyrektor komunikacji i PR w DHL Parcel.

DHL Parcel angażuje się także w ogólnopolskie kampanie na rzecz bezpieczeństwa na drodze. W 2016 roku marka została partnerem XII edycji kampanii Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!”, organizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe. W ramach działań DHL przeprowadził szereg warsztatów oraz akcji informacyjnych dla swoich pracowników, dotyczących bezpieczeństwa na przejazdach drogowo-kolejowych.

– Od wielu lat w DHL Parcel Polska kierujemy się bezpieczeństwem jako jedną z podstawowych wartości zarówno w działaniu jak i w komunikacji z otoczeniem. Codziennie na ulice całego kraju wyjeżdża ponad 3 500 naszych kurierów i blisko 1 000 kierowców transportu liniowego, dlatego czujemy się odpowiedzialni za to, co dzieje się na drodze oraz za naszych pracowników – mówi Bugajło.

 

Artykuł powstał we współpracy z DHL.