Robert Lewandowski ambasadorem kampanii Cartoon Network

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Robert Lewandowski ambasadorem kampanii Cartoon Network

Robert Lewandowski przekonuje, że gra „fair play” nie kończy się tylko na boisku. Polski piłkarz zaangażował się w kampanię Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” promującą koleżeńskie postawy wobec problemu dokuczania i cyberprzemocy.

Cartoon Network wraz z ambasadorem Robertem Lewandowskim propagują ideę równości wśród różnorodności i koleżeńskie postawy. Kampania „Bądź kumplem, nie dokuczaj” pokazuje, że niezależnie od różnic między dziećmi, każde zasługuje na szacunek i poczucie bezpieczeństwa w swoim otoczeniu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Wartości kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” są mi bardzo bliskie, ponieważ moja codzienna praca wymaga gry zespołowej i dobrej komunikacji w drużynie. Jestem przekonany o tym, że akcja Cartoon Network promuje pozytywne wartości przyjaźni i życzliwości. Cieszę się, że jako Ambasador mogę mieć realny wpływ na jej przekaz. Chciałbym, aby dzieci zobaczyły, że bycie „fair” oznacza nie tylko brak dokuczania, ale również stawanie w obronie osób słabszych – twierdzi ambasador Robert Lewandowski.

Za koncepcję kampanii odpowiada Cartoon Network. Spot został przygotowany przez Stor9. Za działania PR i komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja dotRelations. 

Partnerzy kampanii

Honorowy patronat nad kampanią Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” objęli w tym roku: Ministerstwo Cyfryzacji i Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak. W gronie partnerów znaleźli się: Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja Orange, Lifetube, Nintu, Stor9, Zgoda FC i Varsovia. Patronami medialnymi zostały serwisy: WP.PL, Magazyn Kumpel, Victor Junior i EduNews.pl.

Raport „Jak było w szkole?”

Na potrzeby kampanii przeprowadzono badanie. Do jego najważniejszych celów należało: sprawdzenie świadomości rodziców wobec problemu dokuczania dzieciom w polskich szkołach i wiedzy w jaki sposób reagować na dokuczanie dziecku. Badanie zostało zrealizowane w dniach przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów online (810 ankiet z rodzicami dzieci w wieku 6-15 lat). Na jego podstawie powstał raport

Działania skierowane do szkół

Przy wsparciu ekspertów z Centrum Edukacji Obywatelskiej powstały scenariusze lekcji. Klasy, które przyłączą się do akcji otrzymają certyfikat „Klubu Kumpli”. 

Akcja „Bądź kumplem nie dokuczaj” potrwa miesiąc i będzie wsparta działaniami w mediach społecznościowych oraz ogólnopolską kampanią. Na antenie Cartoon Network i w wybranych kanałach platformy nc+ i w internecie emitowany będzie spot z udziałem Ambasadora.   

Więcej informacji znajduje się na stronie kampanii.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij