#Paddymania: Teatr Muzyczny w Poznaniu promuje dorobek Ignacego J. Paderewskiego nietypowym teledyskiem

Teatr Muzyczny w Poznaniu ruszył z akcją #Paddymania, w ramach której przedstawia na nowo postać Ignacego J. Paderewskiego, by zainspirować do poznawania historii naszego kraju. W ramach kampanii stworzony został nietypowy teledysk, wyreżyserowany przez duet Kissinger Twins.
O autorze
1 min czytania 2019-11-12

Paddymania była histerycznym szałem, jaki 100 lat temu w USA wzbudzał sobą Ignacy Jan Paderewski. W Poznaniu, Paderewski ma szczególne znaczenie – był wybitnym artystą i politykiem, pasjonatem o wielkim sercu. W związku z tym poznański Teatr Muzyczny ruszył z nową akcją, w ramach której chce przedstawić na nowo jego postać i zauroczyć nią tak, by zainspirowała do poznawania historii naszego kraju. 

8 listopada br. premierowo opublikowany został teledysk „Paddymania” stworzony w ramach akcji i wyreżyserowany przez duet Kissinger Twins – w filmie wystąpił Sifiso Mazibuko, gwiazda londyńskiego West Endu, oraz soliści i balet Teatru. 

Teledyskiem Teatr Muzyczny w Poznaniu zapowiada również premierę musicalu o Paderewskim, zatytułowaną Virtuoso, którą wystawiać będzie jesienią 2020 roku. 

Ponadto, zaplanowana wokół teledysku akcja ma na celu wzbudzenie zainteresowania nowoczesnym patriotyzmem w atrakcyjny sposób, budowanie pozytywnego wizerunku Polski na świecie oraz świętowanie obchodów 100-lecia odzyskania niepodległości. Teatr Muzyczny w Poznaniu przywraca #Paddymanię poprzez publikowanie w social mediach minutowej wersji teledysku (stworzonej specjalnie z myślą o tych kanałach komunikacyjnych) wraz ze zdjęciem z maską z wizerunkiem Paderewskiego lub z hasztagiem #paddymania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W akcję na Instagramie zaangażowali się już Mateusz Damięcki, Bogna Sworowska, Agnieszka Mrozińska, Angelika Piechowiak, Olga Paszkowska, Maciej Radel, Pola Gonciarz, Anna Jarosik, Michał Tomala, Dorota Czaja oraz Piotr Reiss. W dniach 9 – 11 listopada, teledysk został również wyemitowany w ponad 50 polskich kinach studyjnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co więcej, 11 listopada br. przemarszu z maskami dokonało VI poznańskie Liceum Ogólnokształcące im. I. J. Paderewskiego. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncepcję maskowej akcji odpowiada agencja Ad Father, kampanię wspólnie z Teatrem Muzycznym w Poznaniu przeprowadziła agencja Lucky You.

PS

Warszawski Teatr Kamienica z przytupem otworzył nowy sezon teatralny 2019/2020. Na początku września br. wypuścił do sieci specjalny utwór i teledysk promujący najnowszą premierę.

PS2

Kampania „Muzeum? Żebyś wiedział!” zmieniła sposób postrzegania muzeów i otrzymała za to nagrodę na festiwalu Cannes Corporate Media and TV Awards. Przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała jej realizacja.