Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wyszkłolony, El Bio oraz Zmieszko zachęcają do segregacji śmieci w nowej kampanii Ministerstwa Środowiska

Wyszkłolony, El Bio oraz Zmieszko zachęcają do segregacji śmieci w nowej kampanii Ministerstwa Środowiska
„Piątka za segregację” to hasło przewodnie kampanii informacyjno-edukacyjnej Ministerstwa Środowiska. Motywem przewodnim akcji jest 5 brand heroes – Wyszkłolony, Papa Pier, Plastika Metalica, El Bio i Zmieszko – którzy zachęcają do segregacji śmieci.
O autorze
1 min czytania 2019-11-14

Kampania Ministerstwa Środowiska nawiązuje do wprowadzonego w Polsce Jednolitego Systemu Segregacji Odpadów (JSSO), zgodnie z którym należy oddzielać surowce od odpadów nienadających się do powtórnego przetworzenia. Celem inicjatywy jest kształtowanie świadomości ekologicznej mieszkańców Polski, a także pokazanie, że segregacja odpadów przynosi realne korzyści zarówno ekologiczne, jak i ekonomiczne.

Motywem przewodnim kampanii „Piątka za segregację” jest 5 brand heroes: Wyszkłolony, Papa Pier, Plastika Metalica, El Bio i Zmieszko. Każdy z bohaterów akcji jest przypisany do innego rodzaju odpadów oraz kolorystyki pojemników wprowadzonej w jego ramach:

  •  Wyszkłolony – zachęca do segregacji szkła,
  •  Papa Pier – edukuje na temat segregacji papieru,
  •  Plastika Metalica – tłumaczy, jak segregować tworzywa sztuczne i metale,
  •  El Bio – nawiązuje do segregacji odpadów BIO,
  •  Zmieszko – wskazuje, jakie odpady, powinny trafiać do pojemników z napisem „zmieszane”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na potrzeby kampanii przygotowywano dwa spoty, które pokazują perypetie jej bohaterów. Filmy w przystępny sposób przedstawiają też różne aspekty segregacji odpadów, a także edukują i zachęcają do zmiany postaw.


Kampania „Piątka za segregację” przewiduje też kampanię internetową, w tym m.in. współpracę z influencerami – YouTuberami i TikTokerami. W ramach projektu jest także prowadzona komunikacja z jednostkami samorządu terytorialnego i szkołami. 

Więcej informacji znajduje się na stronie.

PS

Od 2019 roku obowiązują nowe, bardziej wymagające zasady segregacji odpadów. 14 grudnia 2018 roku ruszyła ciekawa kampania, która zachęcała do segregowania odpadów i podpowiadała, jak należy to robić właściwie.

PS2

Czy Matejko, Klimt i Michał Anioł segregowaliby śmieci? Od 1 lipca 2018 r. mieszkańcy Łodzi są zobowiązani do stosowania nowych zasady selektywnej segregacji odpadów. Aby odpowiednio przygotować łodzian do stosowania nowych zasad, miasto przygotowało kampanię informacyjną z wykorzystaniem arcydzieł malarstwa.