6. edycja konferencji Event Biznes już za nami

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
6. edycja konferencji Event Biznes już za nami

W minioną środę 13 listopada 2019 r. w Centrum Targowo-Kongresowym Global Expo w Warszawie odbyła się szósta już edycja konferencji Event Biznes.

W konferencji udział wzięli managerowie i dyrektorowie działów marketingu i sprzedaży, członkowie zarządów odpowiedzialni za komunikację w swoich firmach, specjaliści ds. PR i HR, osoby związane bezpośrednio z branżą eventową oraz zagraniczne autorytety w dziedzinach technologii, prawa czy budowania relacji.

Warszawskie Global Expo na jeden dzień stało się miejscem dla specjalistów od eventów, w którym znaleźli:

  • 60 stoisk targowych;
  • 28 tytułów mediów branżowych;
  • 26 partnerów biznesowych i wystawców;
  • 20 zagranicznych gości z 14 krajów;
  • 12 prelegentów i szkoleniowców;
  • 5 godzin prelekcji i warsztatów.

Konferencja Event Biznes dostarczyła odwiedzającym:

  • wiedzy w tematach kluczowych dla branży eventowej;
  • praktycznych rozwiązań w zakresie event marketingu;
  • inspiracji wynikających ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów;
  • wniosków wynikających z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii;
  • możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania;

Celem spotkania było ukazanie, w jaki sposób można skorzystać z event marketingu i nowoczesnych sposobów promocji do budowania pozycji marki, zwiększania jej zasięgów, a przy tym, odnoszenia korzyści finansowych.

Tematykę prelekcji podzielono na cztery bloki:

  • doświadczenia marketingowe, a budowanie relacji z klientem;
  • wykorzystanie w branży eventowej nowych technologii;
  • zarządzenie relacjami;
  • społeczna odpowiedzialność biznesu.

Za dobór prelegentów i szkoleniowców odpowiedzialna była jedenastoosobowa Rada Programowa. Po wczorajszej konferencji można śmiało stwierdzić, że dokonała ona fantastycznego wyboru. Prelekcje i szkolenia poprowadzone przez wybranych przez Radę specjalistów sprostały gustom nawet najbardziej wymagających słuchaczy, a tematy przez nich poruszane był aktualne i ważne dla całej branży eventowej.

W tym roku konferencję otworzyła prelekcja Drossosa Drossosa (global consultant of experiential marketing), który przez dwadzieścia lat zdobywał doświadczenie w największych koncernach na stanowiskach handlowych i marketingowych. Dzięki niemu, goście dowiedzieli się, w jaki sposób globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami na przykładzie Coke, Japan Tabacoo, L'oreal czy Shell.

Następnie dwie prelekcje poprowadzili specjaliści z dziedziny nowych technologii. Dr James Morgan z Westminster University przybliżył Top 10 narzędzi technologicznych angażujących uczestników wydarzenia. Wiedza z tej prelekcji na pewno przyda się osobom, które chcą pozyskiwać coraz to więcej nowych i zaangażowanych odbiorców. Następnie Krzysztof Wojewodzic – CEO ESCOLA S.A., Mobile & web app opowiedział o Digital experience – jak technologie wpływają na odbiorców wydarzenia?

W świat społecznej odpowiedzialności biznesu i jej wpływu na zarządzanie pracownikami oraz budowanie popularności marki zabrała nas fenomenalna Justine Kane – managing director, The Event Talent Agency, która wyszkoliła już setki event managerów, a od 11 lat dzieli się swoją wiedzą z uczniami i studentami. Temat jej prelekcji brzmiał: „Społeczna odpowiedzialność biznesu w sferze motywacji pracowników i budowania marki firmy“.

Temat „Jak technologia, doświadczenie użytkownika i dane napędzają kreatywność” opracował i przybliżył uczestnikom konferencji Jens Mayer – CEO Jack Morton Worldwide – specjalista od budowania silnych relacji z ludźmi, poprzez marketing na żywo i marketing cyfrowy.

Konferencję zamknęła prelekcja Jana Gemricha – CEE head of platforms & ecosystem marketing Google, który pracując w Google odpowiadał za organizację wydarzeń o budżecie wynoszącym 1mld USD. Swoim doświadczeniem podzielił się w wystąpieniu: „Klient kontra agencja – najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami".

Oprócz prelekcji, uczestnikom konferencji umożliwiono również wzięcie udziału w szkoleniach z zakresu:

  • prawa. Temat: Ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych-przepisy dotyczące organizacji spotkań i wydarzeń bezpośrednio przez pracowników korporacji, instytucji i stowarzyszeń, jak i przez agencje. prowadzonego przez mec. Michała Kibila,
  • social mediów i wykorzystania ich do wsparcia działań marketingowych. Temat: Media społecznościowe jako kanał komunikacji wspierający działania eventowe. W meandry zagadnienia wprowadził Andrzej Jaszczyszyn,
  • bezpieczeństwa, na którym świetnie zna się Andrzej Kruczyński i podzielił się wiedzą o zabezpieczaniu imprez masowych. Temat szkolenia: Obowiązki dotyczące bezpieczeństwa, które ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych nakłada na organizatora eventów – kiedy musimy je stosować, a kiedy nawet jeśli nie musimy – powinniśmy. Jak systemowo przygotować się do zabezpieczenia wydarzenia, niezależnie od jego skali,
  • wykorzystywania utworów na eventach. Temat: Zaiks, kwestie finansowe i procedury związane z wykorzystaniem utworów na eventach ich rejestracją i udostępnianiem w sieci. O tym opowiedział Adam Pacuski,
  • efektywności eventu. Temat: Efektywność eventu na linii klient-agencja, które poprowadziła Magdalena Heinrich-Galińska.

Uczestnicy konferencji tłumnie wzięli udział w debacie „Krótka ławka pracowników branży eventowej? Wyzwania dotyczące nowego pokolenia pracowników w sektorze usług związanych z organizacją wydarzeń”.

Fantastyczną możliwością było również poszerzenie swojej wiedzy na bezpłatnym warsztacie na temat: Technika Eventowa – Jak to jest zrobione? Czyli jak mądrze zarządzać współpracą z partnerem technicznym, na każdym etapie projektu eventowego, prowadzonym przez Krzysztofa Wąsa.

Stolikowe panele dyskusyjne rozgrzewały uczestników spotkania. W pierwszym bloku omawiano Sprawy ważne i ważniejsze branży eventowej według reprezentantów firm członkowskich Stowarzyszenia Branży Eventowej. Tę rozmowę moderowali:

  1. Andrzej Nykowski (dyrektor kreatywny Mea Group agencja eventowa) – Event Creative – Twórca czy Manger?
  2. Michał Czerniak (dyrektor zarządzający Brill AV Media) – Szanse i zagrożenia – przyszłość branży techniki eventowej w Polsce.
  3. Paweł Haberka (CEO PowerEvents) – Agencje Eventowe vs. Klient czyli problemy w komunikacji.
  4. Magdalena Siry (dyrektor sprzedaży Wersal Catering ) – Wspólny cel firm cateringowych we współpracy z agencjami eventowymi – właściwy brief agencji vs oczekiwania klienta.
  5. Monika Nowacka-Sahin (dyrektor zarządzający Digital Knowledge Village ) – OBIEKTY EVENTOWE WSPÓŁPRACA ZAMIAST KONKURENCJI. Czy jest możliwe porozumienie w zakresie wzajemnych rekomendacji?
  6. Rafal Patla (CEO Adventure Warsaw) – Team building, gry miejskie jako oryginalne narzędzie do motywacji i integracji zespołu
  7. Dagmara Marzyńska ( CEO Atelie Group ) – Świat Artystów vs Świat Eventów

Blok drugi poświęcono tematowi: Potencjał, rozwój, współpraca wśród polskich instytucji przemysłu spotkań. Czyli co piszczy w polskiej branży eventowej. O przebieg debaty dbali:

  1. Krzysztof Łobodziński – Konferansjer – artysta czy obsługa? Czy potrzebujemy związku zawodowego konferansjerów?
  2. SKKP Anna Górska/ Katarzyna Cioch – Trendy w edukacji branży przemysłu spotkań. Dokąd zmierzamy?
  3. SOIT Agnieszka Lewandowska Odpowiedzialne podróżowanie w świetle wyjazdów incenitve
  4. PSTK Joanna Spychała
  5. MPI Barbra Świderska – Struktura międzynarodowej organizacji MPI szansą do wykorzystania dla polskich przedstawicieli branży - komu, co, kiedy i jak zakomunikować
  6. Marta Chmielewska (prezes Mea Group agencja eventowa i prezes Stowarzyszenie Branży Eventowej – SBE / Events Industry Association – Poland) – Kodeks Etyki 2020 w branży eventowej. Komu i jak ma służyć?
  7. Aleksander Murek (dyrektor ds. Sprzedaży Usług Porządkowo Czystościowych IMPEL) – Czystość bezpieczeństwem wizerunku.

Niestety, wszystko co dobre, szybko się kończy. IV edycja konferencji Biznes Event już za nami. Można z powodzeniem uznać, że zakończyła się sukcesem. Uczestnicy prelekcji i warsztatów mogą cieszyć się nowo zdobyta wiedzą i od razu wdrażać ją w życie. Odwiedzający bezpłatną strefę targową na pewno zyskali nowe inspiracje i motywację do dalszej pracy w swojej branży. Wszystkim tym, którzy byli z nami serdecznie dziękujemy za obecność, energię i zaangażowanie. Zapraszamy już za rok na VII edycję Biznes Event.

NowyMarketing był patronem medialnym wydarzenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij