TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Dokąd jedziesz? Ja jadę do rzeźni” – nowa odsłona akcji Fundacji Viva! pod hasłem „Białe kłamstwa”

„Dokąd jedziesz? Ja jadę do rzeźni” – nowa odsłona akcji Fundacji Viva! pod hasłem „Białe kłamstwa”
Fundacja Viva! ruszyła z kolejną edycją swojej kampanii pod hasłem „Białe kłamstwa”, której celem jest zwrócenie uwagi na sposób traktowania krów mlecznych. W jej ramach na nośnikach outdoorowych pojawiły się plakaty przedstawiające te zwierzęta, okraszone mocnymi hasłami.
O autorze
0 min czytania 2019-11-18

Kampania „Białe kłamstwa” Fundacji Viva! powstała w celu „sprostowania mocno sfałszowanego obrazu krów mlecznych, jaki kreują producenci i który wpaja się nam od najmłodszych lat”. Organizacja tym samym zwraca uwagę na sposób traktowania tych zwierząt i chce zachęcić społeczeństwo do zaprzestania picia krowiego mleka i wybierania alternatyw, takich jak napoje migdałowe, owsiane itp. 

W ramach tegorocznej edycji kampanii na nośnikach outdoorowych w warszawskiej przestrzeni miejskiej pojawiły się plakaty ze zdjęciami krów mlecznych, okraszone mocnymi hasłami.  

zdjęcie: facebook.com/bialeklamstwa

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W niedzielę 18 sierpnia br. oczom turystów zmierzających do Morskiego Oka w pewnym momencie na trasie ukazał się nietypowy zaprzęg z rzeźbą umierającego konia – był to element akcji Fundacji Viva!, która miała na celu zwrócenie uwagi na cierpienie zwierząt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing