„Dokąd jedziesz? Ja jadę do rzeźni” – nowa odsłona akcji Fundacji Viva! pod hasłem „Białe kłamstwa”

„Dokąd jedziesz? Ja jadę do rzeźni” – nowa odsłona akcji Fundacji Viva! pod hasłem „Białe kłamstwa”

Fundacja Viva! ruszyła z kolejną edycją swojej kampanii pod hasłem „Białe kłamstwa”, której celem jest zwrócenie uwagi na sposób traktowania krów mlecznych. W jej ramach na nośnikach outdoorowych pojawiły się plakaty przedstawiające te zwierzęta, okraszone mocnymi hasłami.

Kampania „Białe kłamstwa” Fundacji Viva! powstała w celu „sprostowania mocno sfałszowanego obrazu krów mlecznych, jaki kreują producenci i który wpaja się nam od najmłodszych lat”. Organizacja tym samym zwraca uwagę na sposób traktowania tych zwierząt i chce zachęcić społeczeństwo do zaprzestania picia krowiego mleka i wybierania alternatyw, takich jak napoje migdałowe, owsiane itp. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach tegorocznej edycji kampanii na nośnikach outdoorowych w warszawskiej przestrzeni miejskiej pojawiły się plakaty ze zdjęciami krów mlecznych, okraszone mocnymi hasłami.  

zdjęcie: facebook.com/bialeklamstwa

PS

W niedzielę 18 sierpnia br. oczom turystów zmierzających do Morskiego Oka w pewnym momencie na trasie ukazał się nietypowy zaprzęg z rzeźbą umierającego konia – był to element akcji Fundacji Viva!, która miała na celu zwrócenie uwagi na cierpienie zwierząt.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij