„Dokąd jedziesz? Ja jadę do rzeźni” – nowa odsłona akcji Fundacji Viva! pod hasłem „Białe kłamstwa”

„Dokąd jedziesz? Ja jadę do rzeźni” – nowa odsłona akcji Fundacji Viva! pod hasłem „Białe kłamstwa”
Fundacja Viva! ruszyła z kolejną edycją swojej kampanii pod hasłem „Białe kłamstwa”, której celem jest zwrócenie uwagi na sposób traktowania krów mlecznych. W jej ramach na nośnikach outdoorowych pojawiły się plakaty przedstawiające te zwierzęta, okraszone mocnymi hasłami.
O autorze
0 min czytania 2019-11-18

Kampania „Białe kłamstwa” Fundacji Viva! powstała w celu „sprostowania mocno sfałszowanego obrazu krów mlecznych, jaki kreują producenci i który wpaja się nam od najmłodszych lat”. Organizacja tym samym zwraca uwagę na sposób traktowania tych zwierząt i chce zachęcić społeczeństwo do zaprzestania picia krowiego mleka i wybierania alternatyw, takich jak napoje migdałowe, owsiane itp. 

W ramach tegorocznej edycji kampanii na nośnikach outdoorowych w warszawskiej przestrzeni miejskiej pojawiły się plakaty ze zdjęciami krów mlecznych, okraszone mocnymi hasłami.  

zdjęcie: facebook.com/bialeklamstwa

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W niedzielę 18 sierpnia br. oczom turystów zmierzających do Morskiego Oka w pewnym momencie na trasie ukazał się nietypowy zaprzęg z rzeźbą umierającego konia – był to element akcji Fundacji Viva!, która miała na celu zwrócenie uwagi na cierpienie zwierząt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing