Top 10 marek i reklam na YouTube w Polsce – wrzesień 2013

Top 10 marek i reklam na YouTube w Polsce – wrzesień 2013
Jakie polskie kanały na YouTube cieszyły się największą popularnością we wrześniu br.? Które subskrybuje najwięcej osób? NowyMarketing wraz z IRCenter przygotował zestawienie najczęściej oglądanych reklam na kanałach markowych.
O autorze
0 min czytania 2013-10-16

Najpopularniejsze kanały w Polsce

We wrześniu najwięcej wyświetleń zanotowano na kanałach ProstoTv, Urban Records, StepRecords, Abstrachuje TV (największy wzrost w stosunku do sierpnia 2013 roku), TVN, Magdalena Maria Monika, Weekend Official, iTVP, Rock Alone 2k i MaxFlorecTV).

Najpopularniejsze kanały marek

We wrześniu br. najchętniej oglądane były filmy opublikowane na kanałach marek Nokia Poland, Orange Polska, Tablica, Plus GSM, Nivea Polska, Serce i Rozum, Eurobank, Kinder Niespodzianka, Tiger Power i Electronic Arts Sport.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród reklam opublikowanych przez marki najczęściej oglądane były spoty Nivea Polska, Tablica.pl, Tiger Power, Serce i Rozum, Nokia Poland, eurobank i Orange Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nivea: Stres – co może Cię spotkać?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tablica.pl i piraci: Stylowa lampa

TIGER na koncercie

Serce i Rozum – Baśka wraca

Nokia: Pewność i zaufanie (lektor)