Burger King wypuścił limitowaną edycję pudełek Chicken Fries wysadzanych kryształkami Swarovskiego

Burger King wypuścił limitowaną edycję pudełek Chicken Fries wysadzanych kryształkami Swarovskiego
Są ludzie, którzy wyrzucają pudełka. Lecz te, o których mowa, z pewnością chcielibyście zachować! Limitowana edycja opakowań Chicken Fries z kryształkami Swarovskiego weszła na rynek 18 listopada br. i wyprzedała się ciągu zaledwie trzech godzin.
O autorze
1 min czytania 2019-11-19

Burger King, który niedawno zaserwował gościom swoich restauracji Chicken Fries w wyjątkowych opakowaniach, postanowił pójść o krok dalej i zaprezentował wyjątkową, limitowaną edycję pudełek wysadzanych kryształkami Swarovskiego. 

Wykonanego z jubilerską precyzją opakowania nie będzie można jednak kupić w restauracjach sieci – są one dostępne tylko w warszawskim butiku Chmielna 20 Lab, za to bez frytek z kurczaka w środku. 

Pudełka pojawiły się w sklepie 18 listopada br. i były tam dostępne przez zaledwie trzy godziny – tak szybko się wyprzedały. Teraz można je jeszcze podziwiać na dedykowanej witrynie sklepowej przy ulicy Chmielnej 20. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponownie do sprzedaży wejdą 22 listopada br. 

– Kupowanie produktów ze świata mody czy streetwearu obecnie bazuje na limitowanych edycjach, które są niedostępne w momencie premiery. Obieg często zaczyna się od rynku wtórnego, gdzie trafiają na tzw. „resell”, często kosztując już nieproporcjonalnie więcej. I nawet najprostsze produkty otrzymują swoje limitowane edycje, dzięki którym ich znaczenie i popularność rosną. Wychodząc naprzeciw próżności Instagrama oraz – choć brzmi to mniej chwytliwie – chęci do kolekcjonowania takich przedmiotów – stworzyliśmy pudełko, do którego nie chcesz włożyć frytek – tylko postawić je na półce, w towarzystwie innych wartościowych przedmiotów – mówi Bartłomiej Walczuk, dyrektor kreatywny w 180heartbeats + Jung v Matt, odpowiedzialny za markę Burger King.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcję promować będzie sesja zdjęciowa wykonana przy współpracy Burger Kinga oraz CL20, w której pudełko na Chicken Fries otoczone jest przez równie pożądane przedmioty ze świata mody, a także influencerzy, słynący z zamiłowania do wyjątkowych i limitowanych przedmiotów. Ponadto na kanałach social media marki Burger King ruszy konkurs, w którym będzie można wygrać limitowane opakowanie. 

Kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. 

PS

Co można zrobić z pustym już opakowaniem po skrzydełkach? KFC przekonuje, że wcale nie wyrzucić ;). Teraz można je wykorzystać jako kapelusz na głowę.

PS2

Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.