Nietypowy outdoor Peugeota – te billboardy zmieniają hałas w energię elektryczną

Nietypowy outdoor Peugeota – te billboardy zmieniają hałas w energię elektryczną

Marka Peugeot ruszyła z nietypową kampanią, promującą swoje nowe auto elektryczne – w przestrzeni miejskiej Paryża pojawiły się billboardy, które przemieniały hałas w energię elektryczną.

Jak dokładnie działają te nietypowe billboardy? Otóż, wspomniane nośniki reklamowe zostały wyposażone w tysiące czujników akustycznych o właściwościach piezoelektrycznych – umożliwiają one zmianę fal dźwiękowych, generowanych m.in. przez hałas miejski, w energię elektryczną. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Energia pozyskana w ten sposób nie idzie jednak na marne – w billboardy Peugeota wbudowano bowiem gniazdka do ładowania samochodów elektrycznych. 

Za realizację odpowiada agencja BETC.  

PS

Na jednym z budynków w Bukareszcie pojawiła się wielka, interaktywna reklama, która obniża cenę elektrycznego samochodu Renault Zoe, gdy tylko poziom zanieczyszczenia powietrza wzrośnie.

PS2

Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych akcji z wykorzystaniem billboardów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij