Reanult stworzył billboard, który obniża cenę samochodu elektrycznego, gdy rośnie zanieczyszczenie powietrza

Reanult stworzył billboard, który obniża cenę samochodu elektrycznego, gdy rośnie zanieczyszczenie powietrza
Na jednym z budynków w Bukareszcie pojawiła się wielka, interaktywna reklama, która obniża cenę elektrycznego samochodu Renault Zoe, gdy tylko poziom zanieczyszczenia powietrza wzrośnie.
O autorze
1 min czytania 2019-06-06

Według rankingu TomTom Traffic Index Bukareszt jest jedną z najbardziej zanieczyszczonych stolic w Europie, jeśli chodzi o powietrze. Rząd państwa, chcąc zachęcić mieszkańców do zakupu elektrycznych samochodów, które według wielu ekspertów są lepsze dla naszego ekosystemu niż te na benzynę czy diesel, wprowadził tzw. bonus środowiskowy, czyli dopłatę do elektryków.

Renault również postanowiło zachęcić mieszkańców Rumunii do zakupu aut elektrycznych, w związku z czym marka stworzyła nietypowy, interaktywny billboard wyświetlający cenę samochodu Renault Zoe, która za pomocą specjalnego algorytmu obniżała się lub wzrastała w zależności od poziomu zanieczyszczenia powietrza wskazywanego przez czujniki umieszczone w obszarach o dużym natężeniu ruchu.

Za realizację odpowiada agencja Publicis Romania.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs na czujniki jakości powietrza, billboard pochłaniający smog w Warszawie, bieg w maskach AirRun w Krakowie i wsparcie dla spirometrycznych badań płuc w całej Polsce – to główne elementy drugiej odsłony kampanii „Wiem, czym oddycham” Avivy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing