Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła świąteczna kampania marki Jacobs

Wystartowała ogólnopolska kampania świąteczna marki Jacobs. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
O autorze
0 min czytania 2019-11-22

Od połowy listopada marka Jacobs jest obecna ze świątecznym spotem reklamowym w ogólnopolskiej telewizji. Kampania świąteczna, podkreślająca że Jacobs to najlepsza kawa na święta, potrwa do końca roku, a realizowana jest w głównych kanałach stacji Polsat, TVP, TVN, jak i tematycznych.

Ponadto, dla wzmocnienia świątecznego przekazu, z początkiem grudnia startuje kampania outdoorowa, która swoim zasięgiem obejmie 12 miast Polski.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, kreację przygotowała agencja Saatchi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj