Jakub Barzak ze Storytel dyrektorem marketingu roku, a kampanie marki docenione w konkursie niezależnej kreacji w reklamie – Kreatura 2019

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jakub Barzak ze Storytel dyrektorem marketingu roku, a kampanie marki docenione w konkursie niezależnej kreacji w reklamie – Kreatura 2019

Storytel Polska z kolejnymi statuetkami. W Warszawie Michał Szolc, Dyrektor Zarządzający, odberał aż cztery nagrody podczas gali Kreatura 2019, a w Jachrance Jakub Barzak został nagrodzony dwiema statuetkami podczas gali Dyrektor Marketingu Roku 2019.

Nagrody 23. edycji konkursu Kreatura 2019 zostały wręczone podczas uroczystej Gali, która odbyła się 28 listopada 2019 roku w Warszawie. W konkursie niezależnej kreacji w reklamie – Kreatura 2019 – Storytel Polska został wyróżniony aż trzykrotnie w kategorii content marketing. Złotą statuetką kapituła nagrodziła serial audio Storytel Original „Autor Bestsellerów” jako najlepszy branded content, a „Atak na K2” zwyciężył w kategorii podcast branded content. Jury dostrzegło również kampanię realizowaną we współpracy z Borysem Szycem i „Jedyny w swoim rodzaju Sherlock Holmes” otrzymał Wyróżnienie w kategorii projekty celebryckie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To nie koniec nagród dla Storytel podczas Gali Kreatura 2019. Storytel Polska otrzymał również Nagrodę Specjalną „za niebanalne formy reklamowe i udział w rozwoju kategorii podcastów i audiobooków”.

Równolegle do gali Kreatura 2019, w Jachrance wręczono nagrody w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019. Jakub Barzak, marketing manager, Storytel Polska odebrał aż dwie statuetki, w tym za najlepszy zespół marketingu. Kapituła nagrodziła go również tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2019 w kategorii Master of Digital Marketing.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku jest prestiżowym wydarzeniem, od 9 lat organizowanym przez Mediarun.com, w którym Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów i podkreśla ich kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek oraz przedsiębiorstw.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij