Mobzilla na pokładzie x-komu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mobzilla na pokładzie x-komu

Paweł Warzecha zmienia barwy. Twórca kanału Mobzilla dołączył do zespołu influencerów x-komu. Nadal będzie zajmować się tym, na czym zna się najlepiej, czyli będzie testować i recenzować smartfony.

– Można to chyba nazwać transferem roku, jeśli chodzi o influencer marketing w świecie nowych technologii. Mobzilla zakończył dziesięcioletnią współpracę z siecią Play i od teraz będzie pracować z nami. Trzymając się terminologii piłkarskiej, jest to bardzo duże wzmocnienie naszej drużyny, która będzie walczyć o tytuł mistrzowski – mówi Jakub Godek, YouTube manager w x-komie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Paweł Warzecha będzie tworzyć materiały tak jak dotychczas. Można zatem dalej spodziewać się recenzji najnowszych smartfonów w każdą środę.

– Dodatkowo Paweł będzie pojawiać się w naszych materiałach specjalnych, związanych z niesztampowymi kampaniami, z których x-kom przecież słynie – dodaje Jakub Biel, communication manager x-komu.

Kanał Mobzilla na YouTubie ma 400 tysięcy subskrybentów, jego filmy mają ponad 133 miliony wyświetleń. Paweł Warzecha jest dziesiątym influencerem na stałe związanym z x-komem. Ze sklepem z elektroniką użytkową współpracują także Lipton, Ziemniak, Nieantyfan, BlackWhite, Rootblog, Majster Pirzu, Kinga Kujawska, Xaorus oraz VBTPC.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij