Polak tym badziej oszczędza ciepło - Stanisław Tym i Wojciech Smarzowski w kampanii Ministerstwa Środowiska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polak tym badziej oszczędza ciepło - Stanisław Tym i Wojciech Smarzowski w kampanii Ministerstwa Środowiska

21 października ruszyła telewizyjna kampania społeczna Ministerstwa Środowiska pod hasłem „Polak tym bardziej oszczędza ciepło”, za którą odpowiada Grupa Eskadra.

Kampania „Polak tym bardziej oszczędza ciepło” promuje wiedzę na temat oszczędzania energii cieplnej. Kiedy skręcać kaloryfer? Kiedy wietrzyć mieszkanie? A przede wszystkim… dlaczego najwięcej ciepła ucieka przez głowę – o tych, i innych kwestiach opowie Stanisław Tym w spotach emitowanych w największych polskich stacjach telewizyjnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby kampanii stworzone zostały dwa filmy reklamowe – „Wszystkie miśki” oraz „Misiek lewy, misiek prawy”, wyreżyserowane przez jednego z najbardziej znanych polskich reżyserów – Wojciecha Smarzowskiego. Za kreację i realizację spotów odpowiada Grupa Eskadra.

– Wielką frajdą i wyróżnieniem był dla nas fakt, że mogliśmy pracować z osobami takiego formatu, jak Stanisław Tym i Wojtek Smarzowski – mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra.

Dwa spoty, w dwóch wersjach (30 oraz 15 sekund), będą emitowane do 24 listopada w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, Discovery. Za zakup czasu antenowego odpowiada MediaVest.

Kampania zrealizowana została na zlecenie Ministerstwa Środowiska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij