Kampania „Polak tym bardziej oszczędza ciepło” promuje wiedzę na temat oszczędzania energii cieplnej. Kiedy skręcać kaloryfer? Kiedy wietrzyć mieszkanie? A przede wszystkim… dlaczego najwięcej ciepła ucieka przez głowę – o tych, i innych kwestiach opowie Stanisław Tym w spotach emitowanych w największych polskich stacjach telewizyjnych.
Na potrzeby kampanii stworzone zostały dwa filmy reklamowe – „Wszystkie miśki” oraz „Misiek lewy, misiek prawy”, wyreżyserowane przez jednego z najbardziej znanych polskich reżyserów – Wojciecha Smarzowskiego. Za kreację i realizację spotów odpowiada Grupa Eskadra.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Wielką frajdą i wyróżnieniem był dla nas fakt, że mogliśmy pracować z osobami takiego formatu, jak Stanisław Tym i Wojtek Smarzowski – mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra.
Dwa spoty, w dwóch wersjach (30 oraz 15 sekund), będą emitowane do 24 listopada w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, Discovery. Za zakup czasu antenowego odpowiada MediaVest.
Kampania zrealizowana została na zlecenie Ministerstwa Środowiska.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing