Królowa Elżbieta II szuka osoby, która zajmie się jej mediami społecznościowymi

Królowa Elżbieta II szuka osoby, która zajmie się jej mediami społecznościowymi
Królowa Elżbieta II szuka specjalisty ds. social mediów – takie ogłoszenie pojawiło się na oficjalnej stronie poświęconej rodzinie królewskiej. Do głównych zadań takiej osoby będzie należało m.in. budowanie publicznego wizerunku monarchini.
O autorze
1 min czytania 2019-12-17

Media społecznościowe mają w dzisiejszych czasach niesamowitą moc przekazu, a także są świetnym narzędziem do budowania wizerunku danej marki czy osoby. Doskonale wie o tym brytyjska rodzina królewska, która już od jakiegoś czasu jest coraz bardziej aktywna w takich portalach, jak Facebook czy Instagram. 

Teraz na oficjalnej stronie rodziny królewskiej pojawiło się nowe ogłoszenie o pracę – poszukiwany jest bowiem specjalista, który zajmie się social mediami samej Królowej Elżbiety II. 

Co będzie należało do obowiązków takiej osoby? Przede wszystkim – budowanie pozytywnego wizerunku monarchini w sieci i tym samym nieustanne angażowanie oraz tworzenie kreatywnych treści dla użytkowników z całego świata.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Specjalista ds. social mediów Królowej Elżbiety II będzie pracować 37,5 godziny w tygodniu, od poniedziałku do piątku. Jeśli zaś chodzi o zarobki, to roczna pensja waha się w granicach 45-50 tysięcy funtów. Natomiast w ramach benefitów socjalnych, pracownik może liczyć na m.in. świadczenia emerytalne, 33-dniowy urlop oraz darmowy lunch. 

Rekrutacja kończy się 24 grudnia br., natomiast pierwsze rozmowy kwalifikacyjne odbędą się na początku stycznia 2020. Więcej informacji znajduje się na stronie.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Fińska agencja reklamowa w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.

PS2

Melbourne Advertising and Design Club stworzył „idealnego” człowieka do pracy w branży kreatywnej. Grant ma m.in. przystosowane plecy do wielogodzinnych spotkań z klientami oraz dodatkową wątrobę, by móc przyswajać duże ilości alkoholu.