Niedawno we wschodnich regionach Australii szalały potężne pożary, w wyniku których dach nad głową straciło wiele osób. W związku z tym władze miasta Sydney i tamtejszy oddział organizacji Red Cross połączyły siły, by wesprzeć Australijczyków, którzy ucierpieli w pożarach.
By zwrócić uwagę społeczeństwa i zachęcić ich do pomocy poszkodowanym osobom, w centrum Sydney pojawiła się nietypowa choinka, wykonana w całości z kłód, gałęzi oraz krzewów pochodzących z obszarów dotkniętych pożarami. Jako ozdoby świąteczne wykorzystano spalone przedmioty, natomiast na czubku drzewka umieszczono stare, wypalone koło od roweru.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za realizację odpowiada agencja DDB Sydney.
PS
Australijska firma ubezpieczeniowa NRMA we wrześniu zaprezentowała poruszającą kampanię, w ramach której zachęcała społeczeństwo do budowania domów dla popularnych w tamtym regionie zwierząt – koali.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing